Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - The Muddy Wiskah Bog
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Muddy Wiskah Bog

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: The Muddy Wiskah Bog
    Sendt: 11-April-2021 kl. 14:43
The Muddy Wiskah Bog

Dybt inde i en skov omkranset af klipper og en svampet mose, ligger en af Kongens mange udkigsposter. Strategisk placeret og i blandt mange tårne er det med til at sikre, at ingen uvedkommende kan passere uden tilladelse. 




























Redigeret af Søren-Johansen - 11-April-2021 kl. 15:14
Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 16:01
Hold da op Søren, rigtig flot tårn med masser af detaljer og kigge på og efter. En trappe som jeg selv ville blive svimmel af skulle benytte og et fornemt bjergparti. Det er mest dit valg af vækst jeg måske ikke er så vild med. Farveteknisk passer det meget godt og især hvis det er en slags vildnæs, men det skurer i mine øjne og tager lidt af fokus for al det andet flotte byggeri. Er det en sump nu bunden er olivenagtig i bund farven?
Lars Kristensen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 17:20
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Hold da op Søren, rigtig flot tårn med masser af detaljer og kigge på og efter. En trappe som jeg selv ville blive svimmel af skulle benytte og et fornemt bjergparti. Det er mest dit valg af vækst jeg måske ikke er så vild med. Farveteknisk passer det meget godt og især hvis det er en slags vildnæs, men det skurer i mine øjne og tager lidt af fokus for al det andet flotte byggeri. Er det en sump nu bunden er olivenagtig i bund farven?

Tak Lars. Vandet er en mose, derfor det oliven grønne vand. Farver mm er stærkt inspireret efter en gåtur i Boserup skov i Roskilde, hvor jeg gik forbi en mose. Vildnisset omkring var mange siv og dunhammere og stod tæt bevokset. 


Redigeret af Søren-Johansen - 11-April-2021 kl. 17:25
Søren Johansen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 21:49
Som sædvanlig Søren, KHG (knald hamrene godt)....... Thumbs Up  Lang mere inspirerende end de grå/blå ting du byggede i gamle dage..... Dit valg af tema synes også at give mulighed for flere historier, som jeg ser det.

I like!
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 22:17
Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Som sædvanlig Søren, KHG (knald hamrene godt)....... Thumbs Up  Lang mere inspirerende end de grå/blå ting du byggede i gamle dage..... Dit valg af tema synes også at give mulighed for flere historier, som jeg ser det.

I like!

Tak Anders. Ja neo classic space har sine begrænsninger og er svært at fortælle historier om, andet end funktion og formål. 
Søren Johansen
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-April-2021 kl. 23:05
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Som sædvanlig Søren, KHG (knald hamrene godt)....... Thumbs Up  Lang mere inspirerende end de grå/blå ting du byggede i gamle dage..... Dit valg af tema synes også at give mulighed for flere historier, som jeg ser det.

I like!

Tak Anders. Ja neo classic space har sine begrænsninger og er svært at fortælle historier om, andet end funktion og formål. 

Ah, jeg ved nu ikke.

Den nuværende retning er skam KHG, men All Terrain Dual Rocket Launcheren var stadigvæk et af de fedeste Neo CS eller bare space byggerier, jeg endnu har set Approve


Redigeret af Dennis.Tomsen - 12-April-2021 kl. 17:06
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2021 kl. 16:11
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Tak Lars. Vandet er en mose, derfor det oliven grønne vand. Farver mm er stærkt inspireret efter en gåtur i Boserup skov i Roskilde, hvor jeg gik forbi en mose. Vildnisset omkring var mange siv og dunhammere og stod tæt bevokset. 
Så giver det mening med alt det tan og brune krat om mosen. Jeg lille ikke selv kunne gøre det bedre, men der er et eller andet som jeg ikke lige kan sætte fingeren på som gør jeg ikke synes det passer ind, måske dimensionen af området? Men resten - mester klassen.
Lars Kristensen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2021 kl. 16:40
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Tak Lars. Vandet er en mose, derfor det oliven grønne vand. Farver mm er stærkt inspireret efter en gåtur i Boserup skov i Roskilde, hvor jeg gik forbi en mose. Vildnisset omkring var mange siv og dunhammere og stod tæt bevokset. 
Så giver det mening med alt det tan og brune krat om mosen. Jeg lille ikke selv kunne gøre det bedre, men der er et eller andet som jeg ikke lige kan sætte fingeren på som gør jeg ikke synes det passer ind, måske dimensionen af området? Men resten - mester klassen.

Det er måske tætheden i det. Sivene er meget høje og skærmer en del af for mosen henne ved klippen i baggrunden. Det kan altid nedtones. Takker
Søren Johansen
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-April-2021 kl. 20:03
Flot byggeri. Fedt at du har givet dig i kast med castle, for der kommer mange fede modeller fra din hånd.
Det med at bygge en fæstning i en sump får mig til at tænke på en fantastisk scene i Monty Python and the Holy Grail, hvor adskillige borge angiveligt skulle være sunket i en sump.. Nok ikke det mest geniale underlag til store tunge sten-strukturerWink Godt at din står endnu.
Jeppe Schmidt
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 21:48
Det ser sgu godt ud Søren Clap

Kædeledene i Reddish Brown, omkrendsende døråbning – dem har jeg vist ikke tidligere set benyttet sådan Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2021 kl. 16:49
Som sædvanligt et superflot byg, Søren.

Og så er det lidt pudsigt, at noget af det, jeg bedst kan lide, er de visne planter neden for borgen.
Der er ikke tænkt helt traditionelt, og særligt tandhjulene i bunden er jeg vild med.

Jeg fik dog også tanken, at det må være "de onde", der bor sådan et skummelt sted. Smile

Kunne jeg lokke dig til at lægge billede op, hvor man ser ned i det øverste af tårnet?
Ved forrige model var i hvert fald noget af det spændende at kigge på.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Sanjeet.Sodhi Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 25-Marts-2020
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 162
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sanjeet.Sodhi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2021 kl. 09:28
Det ser godt ud!! Imponerende!
Sanjeet // Legodut

LEGO Ideas // Facebook
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1724
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2021 kl. 18:55
Det er super flot som altid Søren. 😉
Benjamin Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.