Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Forfaldent middelaldertårn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forfaldent middelaldertårn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forfaldent middelaldertårn
    Sendt: 23-Februar-2021 kl. 21:05
Jeg tilbragte weekenden i et sommerhus med familien, og da jeg netop var ved at være færdig med at sortere en stor bunke blandet Lego, så medbragte jeg en kasse med nogle af klodserne.

Jeg opførte dette faldefærdige middelalder-inspirerede tårn, men havde desværre hverken minifigs eller forskellige planter, som jo ellers ville have været oplagt at bruge - det var et temmeligt begrænset udvalg til byggeriet i kassen, men så bliver man jo også udfordret.







Dette er kassen, hvor klodserne kommer fra, og der er da svundet lidt i den.


Jeppe Schmidt
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2021 kl. 21:45
Iden er sjov, at udfordre sig med det man har ved hånden - og resultatet er ganske ok. Er dog liiidt lurens over den brune afslutning på selve tårntoppen, den burde også have været i grålige nuancer - i m in optik, for dine små halvtage er super i brun.
Lars Kristensen
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 10:17
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Iden er sjov, at udfordre sig med det man har ved hånden - og resultatet er ganske ok. Er dog liiidt lurens over den brune afslutning på selve tårntoppen, den burde også have været i grålige nuancer - i m in optik, for dine små halvtage er super i brun.

Jeg kan godt følge dig i at det øverste niveau med krenelering burde være i grå, men jeg løb tør for egnede klodser Tongue Det kan være jeg laver en ombygning og tilføjer lidt planter også.


Redigeret af Jeppe.Schmidt - 24-Februar-2021 kl. 10:18
Jeppe Schmidt
Til top
Jens.A.R.Husted Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 64
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens.A.R.Husted Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 20:21
Jeg er rigtig vild med det! Superb arbejde!

Det er også et rigtig godt "klodset" udvalg du har dig der!


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.