Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - ST 43 'Plenetary Shuttle'
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ST 43 'Plenetary Shuttle'

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ST 43 'Plenetary Shuttle'
    Sendt: 01-Februar-2021 kl. 17:09
Citat: H.Mikkelsen H.Mikkelsen skrev:

Som sædvanligt super flot

Tak Henning!!  Smile

Citat: Thomas.Rehhoff Thomas.Rehhoff skrev:

ha, som altid god brug af elementer. Nu ved jeg hvad jeg kan bruge alle mine droid ben til. Hvilket sæt har måtte lade livet, tænker på alle de store dele med de røde og sorte markeringer? Eller har du selv lavet klistermærker?

Tak Thomas!!  Det med sættene kan jeg ikke rigtig svare på, da det meste af mit Lego er, enten second hand eller bulk...... 

Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Det er du sluppet meget godt fra Tongue Det virker også godt med de forprintede elementer til dette projekt.

Øhh tak Ulrik! Big smile  Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener, der er ikke nogle ellementer der er print på!! Geek

Citat: Knud.A.Albrechtsen Knud.A.Albrechtsen skrev:

Super flot lavet Smile

Mange tak Knud!!   SmileSmile

Citat: MortenHjortshøj MortenHjortshøj skrev:

Super cool Anders EmoticonsThumbs Up

Mange tak Morten!!  Big smileSmile

Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1202
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:45
Super cool Anders EmoticonsThumbs Up
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 06:55
Super flot lavet Smile
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 01:19
Det er du sluppet meget godt fra Tongue Det virker også godt med de forprintede elementer til dette projekt.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Thomas.Rehhoff Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 07-Februar-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 286
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Rehhoff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 19:45
ha, som altid god brug af elementer. Nu ved jeg hvad jeg kan bruge alle mine droid ben til. Hvilket sæt har måtte lade livet, tænker på alle de store dele med de røde og sorte markeringer? Eller har du selv lavet klistermærker?
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 19:32
Som sædvanligt super flot
Mange hilsner Henning M.

We need more Space
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 13:42
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Hvis du ikke havde skrevet 80 knopper, så ville jeg nu have gætte på den er voldsom stor. Den er flot, men jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår den sorte dims på endens funktion.

Tak! Dimsen ude bagerst kan have den funktion du synes........ For mig giver den en eller anden form for 'æstetik', den afslutter bygget på en god måde.

Citat: Jørgen.Tietze Jørgen.Tietze skrev:

Den er fed. Hvordan ser den ud under bunden?

Tak! Det er det bedste billede jeg har af undersiden:


Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Jørgen.Tietze Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-April-2017
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 402
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Tietze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 13:01
Den er fed. Hvordan ser den ud under bunden?
Jørgen Tietze
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 18:23
Hvis du ikke havde skrevet 80 knopper, så ville jeg nu have gætte på den er voldsom stor. Den er flot, men jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår den sorte dims på endens funktion.
Lars Kristensen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (6) Tak(6)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 18:08
Her kommer så et billede til Sci-Fi/Space samlingen. Jeg har gjort dette rumskib over de sidste 14 dage 3 uger, og er blevet meget godt tilfreds med resultatet, så vil gerne dele det med jer. Grundet kombinationen af det sorte og det hvide, har det været rigtig svært at tage rigtig gode billeder af kreationen, men her kommer det!

Håber i kan lide hvad i ser.





Lidt info om 'MOC'en. Den er 80 knobber lang og indeholder plus/minus 2500 dele! Klistermærkerne er skåret af det print der sidder uden om 'LEGO' klistermærkerne, og dele er taget/skåret ud af hele mærker.

Enjoy!! Smile



Redigeret af Anders.Sinding - 30-Januar-2021 kl. 18:08
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.