Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - King Edwards Villa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

King Edwards Villa

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
 Rangering: Emne rangering: 3 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Søren-Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4816
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (8) Tak(8)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 16:03
Så blev sidste udbygning af mit store middelalder projekt færdig, nemlig Kongens villa. En gammel romersk borg, som siden hen har været udsat for adskillelige konflikter. Efter Kong Edwards rige blev endelig,  overtog han borgen og gjorde til hans hjemsted. Ordet villa stammer fra HBO serien Vikings, hvor der tit blevet nævnt villa, som Kongens hus. Langs villaen strækker der sig en ruin ydermur, som fortæller sin historie om gamle mislykkedes forsøg for overtagelse. Projektet har stået på i 3 måneder cirka og har været igennem en del ombygning. Diverse inspirationer fra andre borg byggere har hjulpet mig en del på vej. På de 3 bindingsværk udhæng samt huset på toppen, har jeg brugt kæder som en del af træværket. De sidder i spænd i mellem plader og tiles, som er forbundet indvending på en flex hose. 

Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.