![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Jule byggemøde i Voel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders.F.Porse ![]() Klods ![]() Medlem siden: 02-Maj-2019 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2020 kl. 21:19 |
Julebyg Voel
Jeg indbyder til julebyg torsdag 10/12 i Voel Der vil blive serveret æbleskiver og kaffe. For at øge den gode stemning, vil jeg gerne ligge op til en omgang (corona venlig) pakkeleg. I bedes derfor medbringe en lille raslepakke hver. Der bliver et MAX på 10 deltagere Adressen er: Gormsvej 108 8660 Silkeborg Deltagerliste 1: Anders 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Venteliste 1: 2: Redigeret af Anders.F.Porse - 21-November-2020 kl. 15:03 |
|
Anders F. Porse
|
|
![]() |
|
Ole.Agner.Nielsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 01-September-2014 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Offline Point: 346 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Julebyg Voel
Jeg indbyder til julebyg torsdag 10/12 i Voel Der vil blive serveret æbleskiver og kaffe. For at øge den gode stemning, vil jeg gerne ligge op til en omgang (corona venlig) pakkeleg. I bedes derfor medbringe en lille raslepakke hver. Der bliver et MAX på 10 deltagere Adressen er: Gormsvej 108 8660 Silkeborg Deltagerliste 1: Anders 2: Ole Agner Nielsen 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Venteliste 1: 2: |
|
Ole Agner Nielsen
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 723 |
Julebyg Voel Jeg indbyder til julebyg torsdag 10/12 i Voel Der vil blive serveret æbleskiver og kaffe. For at øge den gode stemning, vil jeg gerne ligge op til en omgang (corona venlig) pakkeleg. I bedes derfor medbringe en lille raslepakke hver. Der bliver et MAX på 10 deltagere Adressen er: Gormsvej 108 8660 Silkeborg Deltagerliste 1: Anders 2: Ole Agner Nielsen 3: Morten Sørensen 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Venteliste 1: 2:
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
M.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 723 |
Jeg respekter karantæne for beboere i Aarhus kommune og må melde afbud til dette byggemøde.
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Julebyg Voel Jeg indbyder til julebyg torsdag 10/12 i Voel Der vil blive serveret æbleskiver og kaffe. For at øge den gode stemning, vil jeg gerne ligge op til en omgang (corona venlig) pakkeleg. I bedes derfor medbringe en lille raslepakke hver. Der bliver et MAX på 10 deltagere Adressen er: Gormsvej 108 8660 Silkeborg Deltagerliste 1: Anders 2: Ole Agner Nielsen 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Venteliste 1: 2:
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Anders.F.Porse ![]() Klods ![]() Medlem siden: 02-Maj-2019 Sted: Voel Region: Midtjylland Status: Offline Point: 170 |
jeg aflyser desværre mødet på grund af COVID
|
|
Anders F. Porse
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |