![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
lego teknik nr 853 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael dinesen ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2020 kl. 16:17 |
hej
har en teknikbil nr.853 hvis der er nogen der vil købe den æske og tegninger er godt brugt og der mangler 2 klodser i original farve vh michael dinesen
|
|
![]() |
|
Thomas.B.Franch ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mic,
For at finde en pris, så vil jeg anbefale at du kigger på bricklink.com,så får du en ide om hvad du kan sælge dit sæt for ![]() Mvh Thomas
|
|
To build or not to build...
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6515 |
Jeg går ud fra at det er 530 Auto Chassis du sælger ![]() Link: ![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
michael ![]() Gæst ![]() |
det er nemlig den
kassen med tegninger er godt brugt så kan jeg få 250 + evt forsendelse er jeg tilfreds
|
|
![]() |
|
Lasse.Hammerdorf ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2017 Sted: Borup Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 631 |
det vil jeg godt gi’, du kan kontakte mig på lassefraborup@hotmail.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |