Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde Kalundborg.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde Kalundborg.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikael.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Marts-2012
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 965
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Mikael.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde Kalundborg.
    Sendt: 11-Oktober-2020 kl. 10:29
Lørdag den 7 november.

Vi vil gerne invitere til byggemøde lørdag den 7 nov. hvor vi starter om morgen og bliver ved til vi ikke gider mere, jeg har snakket med Finn (legokokken) og de vil meget gerne komme med deres butik, hvis der selvfølgelig er folk og handle med, og vi har plads til de kan sætte hele butikken op, så der vil være masser af muligheder for handle, og hvis man nu sidder hjemme med en hel bunke teknik klodser, og tænker hvad skal jeg dog bruge dem til, så vil jeg bare sige, Brian Søholm, sidder over i det ene hjørne, og opkøber teknikWinkWinkWink, men der plejer nu når vi holder byggemøder her i Kalundborg, og bilve byttet lidt på kryds og tværs, vi tænker selvfølgelig skal havde lidt aftens mad, men grillen er pakke ned for i år, og der for tænke jeg vi bestiller mad ude fra på dagen, men gode forslag er meget velkommen, og hvis man kommer langs vejs fra har vi mulighed for overnatning, bare husk egne dyne og hovedpude.

Vi håber og se lidt mennesker, til en hyggelig lørdag, med køb, salg, bytte og masser af Lego byggeri...............vi ses

1. Liane
 2. Mikael
 3.
 4.
 5.

Og husk bar sæt flere nr på når nu de 5 først er besat................
Mikael Jørgensen
Til top
Finn.Rasmussen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 12-Februar-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Point: 237
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2020 kl. 10:40
det er fint vi kommer tre  Med Hele butikken. mvh. "Legokokken" Stefan, Marianne & Finn
Finn Rasmussen
Til top
Brian.Søholm Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 07-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Søholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2020 kl. 19:47
Lørdag den 7 november.

Vi vil gerne invitere til byggemøde lørdag den 7 nov. hvor vi starter om morgen og bliver ved til vi ikke gider mere, jeg har snakket med Finn (legokokken) og de vil meget gerne komme med deres butik, hvis der selvfølgelig er folk og handle med, og vi har plads til de kan sætte hele butikken op, så der vil være masser af muligheder for handle, og hvis man nu sidder hjemme med en hel bunke teknik klodser, og tænker hvad skal jeg dog bruge dem til, så vil jeg bare sige, Brian Søholm, sidder over i det ene hjørne, og opkøber teknikWinkWinkWink, men der plejer nu når vi holder byggemøder her i Kalundborg, og bilve byttet lidt på kryds og tværs, vi tænker selvfølgelig skal havde lidt aftens mad, men grillen er pakke ned for i år, og der for tænke jeg vi bestiller mad ude fra på dagen, men gode forslag er meget velkommen, og hvis man kommer langs vejs fra har vi mulighed for overnatning, bare husk egne dyne og hovedpude.

Vi håber og se lidt mennesker, til en hyggelig lørdag, med køb, salg, bytte og masser af Lego byggeri...............vi ses

1. Liane
 2. Mikael
 3. GBC Brian 
 4.
 5.

Brian Søholm Larsen
Til top
Rolf.Ingdahl.Jensen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 29-Januar-2014
Region: Bornholm
Point: 187
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf.Ingdahl.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 16:18
Kirstine og Rolf til plads 4 og 5
Rolf Ingdahl Jensen
Til top
Mark.Ulf.Andersen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 10-Februar-2018
Sted: Kokkedal
Region: Nordsjælland
Point: 70
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark.Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 17:48
Lørdag den 7 november.

1. Liane
 2. Mikael
 3. GBC Brian 
 4. Kirstine 
 5. Rolf
 6. Mark
 7.
 8. 

De bedste hilsner

Mark Ulf Andersen
Til top
Tina.Christensen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 22-Januar-2019
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tina.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2020 kl. 09:20
Lørdag den 7 november.

1. Liane
 2. Mikael
 3. GBC Brian 
 4. Kirstine 
 5. Rolf
 6. Mark
 7. Tina VFC
 8. 

Tina V.Francker Christensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.080 sekunder.