Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Eftersøgning af bionicles, fra 2006 til 2009
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eftersøgning af bionicles, fra 2006 til 2009

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel Høi Graversen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Høi Graversen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Eftersøgning af bionicles, fra 2006 til 2009
    Sendt: 08-Juli-2020 kl. 10:59
Hej, jeg er ny inde på dette forum. Før jeg besluttet mig for at blive medlem, vil jeg lige se lidt nærmere på det. og nu til det vigtige

Jeg har på det sidste fået en tilbagevende interesse for lego, der i blandt Bionicles. Jeg har en del fra fra de første par år i den første generation. Men kunne godt tænke mig nogen fra årene 2006 til 2009. 

Jeg ved godt at det måske ikke er det lego theme som voksne har det med at samle på. Men det kunne være at folk har noget til at lægge hjemme ved dem.

Jeg vil derfor spørge om der er nogen der er villig til at sælge deres bionicles, til ikke alt for mange penge?

Venlig hilsen Mikkel
tfl: 51276125
Email: mgraver@hafnet.dk
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 15:25
Jeg har en hel kasse 12x30x40cm med stumper til alt muligt skrammel 
42770188
Benny
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 945
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 14:48
Hej Mikkel
Jeg har købt en del modeller brugt.
Jeg købte naboens børns Lego-samling. Bionicle-modeller var en del deraf.
Det er så bare ikke min interesse, så de står samlede i en banankasse eller to.
 
Jeg er ikke så god til årgange, men da den yngste i dag er 25, så tænker jeg det må være perioden - måske lidt før. Jeg kunne evt. sende billeder på SMS.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Mikkel høi Graversen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel høi Graversen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 00:31
det må du meget gerne Niels. 
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juli-2020 kl. 18:17
Lego-fans samler på alt muligt Big smile du vil blive overrasket. Derfor har det meste også en rimelig stabil værdi med mindre det er i dårlig stand/slidt/i stykker.

Velkommen i klubben Smile
(hvis du vælger at blive medlem)
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.