Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Datoer for byggemøder i Næstved i efteråret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Datoer for byggemøder i Næstved i efteråret

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Datoer for byggemøder i Næstved i efteråret
    Sendt: 01-Juli-2020 kl. 13:58
Så er der kommet datoer for byggemøder i Næstved august-december, så der er mulighed for allerede nu at sætte kryds i kalenderen. Det er stadig på i Musikstalden på Grønnegades Kulturcenter og det er stadig kl 19.00.

Og jeg opretter selvfølgelig de enkelte events, når vi nærmer os :)

d. 17. august

d. 14. september

d. 12. oktober

d. 23. november

d. 21. december

Alle dage er mandage

vh Adi
Til top
Jim.Bentzen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 16-Februar-2020
Sted: 4900 Nakskov
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 119
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jim.Bentzen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 07:53
jeg må indrømme at mandagen ikke  er den bedste dag for mig at deltage!! da jeg mange gange har været på natarbejde i weekenden, og skal på nat arbejde den samme dag. dog er der enkelte dage jeg kan deltage Wink
Jim Bentzen

Til top
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2020 kl. 08:13
Øv, men det er nok svært at ramme datoer, som alle er glade for. Håber du kommer nogle af dagene.
Jeg har ikke mulighed for at ændre dem, da det er Grønnegades Kulturcenter, der har fastsat dem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.