![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
[MMM] Big Time Fries |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2733 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2020 kl. 22:03 |
Endelig en MOC fra mig som ikke er et køretøj!
Det er selvfølgelig motoriseret. Det er et "Motorised Minifig Machine" modul. MMM er lidt ligesom GBC, men med minifigs i stedet for bolde. ![]() Dette er en Pommes Frites bod fra det gamle spil Theme Park fra 1995. ![]() Medarbejderen bevæger sig når kunder går forbi, som vist i videoen ovenfor. Derudover drejer parasollen fordi jeg syntes det kunne være sjovt. ![]() Modulet drives af en M-motor. For at få medarbejderen til at stå stille når der ikke er kunder, benyttes et hjul som kræver tryk fra transportbåndet før det aktiveres. ![]() Har man lyst til selv at bygge dette modul, så er der en gratis byggevejledning ved at følge linket bag dette billede: ![]() Byggevejledning til standard moduler kan desuden findes her. Redigeret af Lasse.Deleuran - 25-Juni-2020 kl. 22:04 |
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1065 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fantastisk!
:-)
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Stig.Delman ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Jordløse Region: Fyn Status: Offline Point: 424 |
Sejt
![]() |
|
![]() |
|
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7336 |
Hvor er det fedt bygget! Jeg elskede Theme Park.... Kommer der mere derfra?
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Online Point: 3966 |
Esben, hvordan fanden har du logget dig ind på Lasses profil???
.....spøg til side, fedt byggeri, Lasse 👌
|
|
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2733 |
Mange tak. Jeg er glad for at det er faldet i god jord - også selvom det er noget utraditionelt.
Om der kommer mere? Det er lidt sent, men jeg vil se om jeg kan postere endnu et emne her til aften. |
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3977 |
Så fed!
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1877 |
Den er sq fed...... og fritterrne på taget er rigtig 'appetitlige' 👍
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |