Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Online byggemøder (på internettet)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Online byggemøder (på internettet)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Helgi.Toftegaard Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsessuppleant

Medlem siden: 20-Februar-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1491
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helgi.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Online byggemøder (på internettet)
    Sendt: 20-April-2020 kl. 11:22
Alle er meget velkommen til online byggemøde onsdag den 6. maj. Du kan være med hjemmefra med en computer eller smartphone.

Se mere her



Redigeret af Helgi.Toftegaard - 08-Maj-2020 kl. 22:13
Helgi
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 06:36
Husk at der er byggemøde i morgen. Er der ikke flere, der vil med?
Det var super hyggeligt sidste gang.
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 948
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2020 kl. 14:19
Kan kun anbefale herfra også
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Johannes.Ørsøe Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 05-Maj-2020
Sted: Karlslunde
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Johannes.Ørsøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 13:03
Hej med jer... Vil lige høre om hvornår det næste byggemøde bliver ??? Jeg vil gerne deltage....
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 948
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 19:28
Når det ikke er fysisk, så synes jeg det er lettere at overskue - og det tvinger mig og min søn til at få bygget noget til byggemødet. Det kan ellers let gå op i have, opvaskemaskine, køkken og hvad har vi - i stedet for at få taget os sammen til at bygge.
 
Det hører med til historien, at det nærmeste fysiske byggemøde er knap 1½ time fra hvor jeg bor. Jeg var ved at overveje, om jeg selv skulle oprette et byggemøde lokalt. Byggemøder har dog den ulempe, at det er svært at tage klodser med til MOC's, og der er virtuelle møder perfekte.
 
Der for vil jeg høre, om der er basis for at lave virtuelle byggemøder lidt hyppigere? Hver 2. eller 3. uge?


Redigeret af Niels.J.Smedegaard - 08-Maj-2020 kl. 19:29
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Søren.P.Dalsgaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 07-Juni-2017
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 154
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.P.Dalsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 19:47
Jeg må sige at jeg også har det så fint med de virtuelle møder. Det sparer tid, og man når ALTID at blive færdig med det man har planlagt.

Det er vel bare at invitere fx hver 14. dag og så se hvem der har tid. Måske er der færre der kan, men det er vel ok. Faren er at man gentagne gange tænker at man bare kan springe denne gang over og tage næste gang.

Men prøv - og se hvordan det går. Det kræver vel bare at en person med en Zoom/Teams/...-licens inviterer?
Søren Pingel Dalsgaard
Til top
Helgi.Toftegaard Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsessuppleant

Medlem siden: 20-Februar-2013
Sted: DK
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1491
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helgi.Toftegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Maj-2020 kl. 22:19
Kom og vær med til næste online byggemøde onsdag d. 20. maj.

Medlemmer kan læse mere her:



Helgi
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.