Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Små byhuse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Små byhuse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Små byhuse
    Sendt: 09-April-2020 kl. 20:48
Hej,

Jeg har haft lidt til til at bygge de sidste par uger, og ud over nogle gamle sæt, har jeg også bygget 3 små byhuse i "Creator 3 i 1" stilen.




Bygningen længst til venstre skulle være en boghandler nederst, men desværre kan man (næsten) ikke se den ene bogreol jeg har fået bygget. Ovenpå et lille værelse, med et tårn med elementer fra pick-a-brick væggen som jeg altid gerne ville prøve at bruge. Næste bygning er en grønthandler (ideen med bananmanden var min datters..) og herefter et almindeligt hus. Så kommer "31050 Delikatesseforretning" som jeg blot har bygget ud fra bunken. 

God påske, pas på jer selv! 




Redigeret af Jens.P.Troelsen - 09-April-2020 kl. 20:50
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 22:33
Hyggelig måde at fordrive tiden på i disse ned luknings tider. Der er i hvert fald spræl på farverne.
Lars Kristensen
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 948
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2020 kl. 14:11
Dejligt byggeri. Jeg suger lidt idéer til mit eget layout. Det er dog tanken, at der skal ligne noget fra omkring 1900. Nedløbsrør og vinduesindramning kan inspirere.
Kørebane bliver noget i den retning - dog nok med pizza-slices til at få det til at virke ujævnt.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.