Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - The Watchtower Of Barnsdale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Watchtower Of Barnsdale

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: The Watchtower Of Barnsdale
    Sendt: 06-April-2020 kl. 16:23
Så fik jeg bygget en tilføjelse til mit middelalder projekt. Den store sø jeg havde med til LegoWorld, står nu pænt og venter i kælderen til næste udstilling. Indtil da har jeg haft tid til at bygge lidt mere og kom igang med vagttårnet. Selve den runde høje mur, er bygget op af kæder af mixels hængsler. Det var en teknik jeg har set en anden bruge, dog i en anden sammenhæng. Det gode ved disse hængsler, er de mange måder de kan drejes på. Ved gamle mure, som skal se lidt rustikke og faldefærdige ud, kan de teknik bruges rigtigt godt. 












Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 16:47
Tårnet er rigtig fint, men jeg kan ikke greje om jeg synes toppen har den rigtige dimension eller ser for spinkel ud nu den er åben. Din trappe og træet er også nogle fine detaljer. Kunne du evt. lave en trip trap træsko foto vejledning af træet. Kunne måske godt bruges i en mini version i et krat i til en skov?
Lars Kristensen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 17:12
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Tårnet er rigtig fint, men jeg kan ikke greje om jeg synes toppen har den rigtige dimension eller ser for spinkel ud nu den er åben. Din trappe og træet er også nogle fine detaljer. Kunne du evt. lave en trip trap træsko foto vejledning af træet. Kunne måske godt bruges i en mini version i et krat i til en skov?

Jeg havde forsøgt at lave udgænget større over toppen af muren, men det blev for markant at se på. Mht til træet, så er det axel pin connectors jwg bruger som stammetil træet.
Søren Johansen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 17:17
As usual nice..... Thumbs Up
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 954
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 17:23
Nice.
Jeg tænker, at jeg skal nærstudere taget, når jeg ser det IRL.
Jeg krydser fingre for, at Corona ikke ødelægger Skærbæk Fan Weekend også.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2020 kl. 21:25
Flot byggeri. Trappen er meget vellykket synes jeg.
Jeppe Schmidt
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 09:55
Det ser som sædvanligt godt ud det du laver der Søren.Thumbs Up
Men jeg må sige de håndværkere der har lavet det har vist gået lidt hårdt til saften da de byggede det Tongue
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
John.Thomsen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér John.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 11:15
Citat: Knud.A.Albrechtsen Knud.A.Albrechtsen skrev:

Det ser som sædvanligt godt ud det du laver der Søren.Thumbs Up
Men jeg må sige de håndværkere der har lavet det har vist gået lidt hårdt til saften da de byggede det Tongue


Det er nok en bager der har bygget det.
John Scheel Thomsen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 15:06
Citat: Knud.A.Albrechtsen Knud.A.Albrechtsen skrev:

Det ser som sædvanligt godt ud det du laver der Søren.Thumbs Up
Men jeg må sige de håndværkere der har lavet det har vist gået lidt hårdt til saften da de byggede det Tongue

Tænker at Stawart Stardust har stået for det😊😊
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.