Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Brugt Lego. Usamlede klodser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt Lego. Usamlede klodser

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Louise Ralfs Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Ralfs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brugt Lego. Usamlede klodser
    Sendt: 11-Marts-2020 kl. 16:29
Kære alle. 
Jeg har en stor bunke usamlet lego. Der er både meget gammelt Lego (1980erne) og nyere klodser. Er der nogen som er interesseret i at overtage klodserne ?
Mange hilsner Louise
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 16:53
sted /landsdel og evt. pris?
Lars Kristensen
Til top
Louise Ralfs Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Ralfs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 16:58
Legoet et i Nordsjælland. Jeg har ikke en egentlig pris da det er gamle ting og sager.  Men jeg kan evt sende billeder så kan du se om det er noget værd og ellers bare en legofigur eller lidt slik til sønnike. 😀👍
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 17:12
Hej Louise, du må gerne sende et billede til fdflarsk@gmail.com, så tjekker om der er basis for at sende det på tværs af landet, skriv evt. ca. vægt
Lars Kristensen
Til top
Louise Ralfs Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Ralfs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Marts-2020 kl. 21:03
Hejsan jeg får sendt billeder i løbet af et par dage. Så kan vi evt. Vende hvor i Jylland. Vi har en del familie og nogle gange arbejde i Jylland. 
Mange hilsner 
Louise 
Til top
Lasse.Hammerdorf Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Oktober-2017
Sted: Borup
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Hammerdorf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2020 kl. 11:54
du må også godt smide et par billeder til lassefraborup@hotmail.com Tongue
Til top
Thomas.B.Franch Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 19-Juni-2018
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.B.Franch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Marts-2020 kl. 12:25
Hej Louise,

Du må da også gerne sende billeder på tfranch@outlook.com
To build or not to build...
Til top
Louise Ralfs Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Ralfs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 11:28
Hej alle tre
Nu har jeg sendt en mail. Skriv hvis den ikke kommer frem. Mange hilsner Louise 
Til top
Rasmus.M.Bering Se drop down
Plade
Plade


Medlem siden: 25-November-2019
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 64
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.M.Bering Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 13:56
Hej Louise. Vil du sende til mig på mail beringsk@hotmail.com også? tak
Rasmus Møller Bering
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 14:20
Hej tak for billeder. Det et ikke lige i den genre jeg søger. Held og lykke med at finde en ny ejer

Lars Kristensen
Til top
Klaus.Gravesen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 06-Juli-2019
Sted: Midtjylland
Region: Midtjylland
Status: Online
Point: 171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Gravesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 14:49
Hej Louise. Du må også gerne sende til klaus.gravesen@gmail.com
Til top
Louise Ralfs Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Ralfs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 15:44
Tak 👍
Til top
Louise Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 15:45
Jeg sender til de næste i løbet af i aften 😀
Til top
Thomas.B.Franch Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 19-Juni-2018
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.B.Franch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 16:01

Hej Louise,

Tak for billeder, men jeg må ligesom Lars, sige pænt nej tak.
Pøj pøj, med at finde en køber.


God weekend
Thomas
To build or not to build...
Til top
Lasse.Hammerdorf Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Oktober-2017
Sted: Borup
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Hammerdorf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 18:16
jeg har ikke fået noget på mail? 
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 18:20
Hej
Du må gerne sende en mail til andersdm94@hotmail.com

Anders Dimitri Massigeh
Til top
Louise Ralfs Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise Ralfs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2020 kl. 19:39
Hej igen
Jeg har sendt næste runde @lasse og dig igen. Du var blevet til lassa 😲 mange hilsner Louise 
Til top
Haspalm Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Haspalm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Marts-2020 kl. 08:41
Hejsa, jeg vil da egentlig også meget gerne se hvad du har.
Jeg er leder i en ungdomsklub hvor vi bygger sammen med de unge - og har i forvejen en del fra den tidsperiode. Det kunne være fedt med flere klodser til når vi forhåbentlig snart kan få lov til at åbne igen :)

mvh
Martin
haspalm@gmail.com
Til top
Klaus.Thomsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 06-August-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 833
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Marts-2020 kl. 10:51
Hej Louise

Hvis du ikke er kommet af med det, må du også gerne sende billederne til Klaus@jelsbak-thomsen.dk
 
Klaus Thomsen
_____________________
Den der LEger GOdt - lever
Til top
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1179
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Marts-2020 kl. 11:25
Egentligt mærkeligt at der ikke er nogen af dem der har modtaget foto, har oploaded dem her i tråden... 
M Landsvig
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.