Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Netto er noget SNOT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netto er noget SNOT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Netto er noget SNOT
    Sendt: 18-August-2004 kl. 07:56
Kunne ikke dy mig for den overskrift

Se her hvorfor

Jeg vil ikke bare begynde at forklarer hvordan 'det lille logo' på forsiden sidder fast - Men det ser meget spændende ud på bagsiden

'Det store logo' var noget mere straight forward.

Ideen er i øvrigt fruens. Vi snakkede om mangler i byen og blev enige om at det måtte være indkøbsmuligheder
Da jeg ingen gule huse havde så var det (og Netto) fruens første forslag.
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Online
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2004 kl. 08:23
Vinduet fra Frederiksværk som du har vist på billederne sneak94 til sneak 96b er nu også vellykket
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-August-2004 kl. 09:04

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Jeg vil ikke bare begynde at forklarer hvordan 'det lille logo' på forsiden sidder fast - Men det ser meget spændende ud på bagsiden

 

Jeg synes det ser rigtig godt ude, men tricky at bygge kunne jeg forestille!

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2004 kl. 00:05
Citat: Peter.Vingborg Peter.Vingborg skrev:

Vinduet fra Frederiksværk som du har vist på billederne sneak94 til sneak 96b er nu også vellykket

Tak. Det tog faktisk rigtig mange forsøg før jeg var tilfreds. Og jeg fik bevist over for mig selv at 'virkelige' klodser er noget andet end 'CAD'.
Selvom man synes noget virker i den 'virtuelle verden' så er det noget HELT andet i klodser.
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-August-2004 kl. 21:50

 

Hej Per!

 

Tillykke med de nye værker... Det er faktisk meget sjovt at se, at din byggestil bliver bedre og bedre med tiden (og ikke et ord om min byggestil *G*)... Interessant at følge - også som SNOT'ten render hurtigere og hurtigere fra dig... *G*

 

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan Netto-logoerne er lavet, men fint ser det jo ud... Også et flot vindue!

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2004 kl. 08:06
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:


Tillykke med de nye værker... Det er faktisk meget sjovt at se, at din byggestil bliver bedre og bedre med tiden (og ikke et ord om min byggestil *G*)... Interessant at følge - også som SNOT'ten render hurtigere og hurtigere fra dig... *G*


Jo tak. Det handler om to kodeord: Inspiration og øvelse
Jeg føler mig mere SNOT'tet nu end før. Det løber ligsom lettere om jeg så må sige
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:


Jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan Netto-logoerne er lavet, men fint ser det jo ud... Også et flot vindue!

Takker. De vinduer har taget mindst 5 ombygninger og et par timer med Lego-CAD. Det sluttede med at den 'virkelige' verden vandt over CAD
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Januar-2005 kl. 01:48

Jeg er begyndt at indrette min netto

 

Jeg blev så glad for denne at jeg måtte dele den med jer.

 

Brickshelf ude af drift

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Januar-2005 kl. 02:43

 

Hæhæhæ... Den er meget sød, Per...

 

Glæder mig til at se det færdige, indrettede resultat på Klodsfesten...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.113 sekunder.