Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Udsend af Danmark........
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udsend af Danmark........

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikael.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 17-Marts-2012
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1235
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udsend af Danmark........
    Sendt: 11-Januar-2020 kl. 11:50
God lørdag til jer alle, jeg skrev lidt sidste år
om og være udsendt som soldat, og hvordan jeg bruger Lego
til og slappe af.

 Nu kunne jeg godt tænke mig og inviterer alle jer der har
været udsendt af Danmark, til byggemøde her på Vestsjælland,
det skal ikke kun være forsvaret der gælder som udsendt, politi, beredskab, falck,
har man været ude og gøre et stykke arbejde for Danmark på den ene eller anden
måde, er man meget velkommen, og nej rydde en bar i Thailand er ikke udsendt, selv om
det nu kan være farligt nok...............

 Jeg håber da i findes der ude i Byggepladen, og har lyst til og mødes her hos Liane og mig, jeg
vil hvis der er opbakning til det prøve og lave en lille tur ud og se noget militær historie her på Sjælland nået af dagen.

 Jeg har kigge på weekenden den 17 til 19 april eller den 24 til 26 også april, selve dagen vil bliver lørdag i den weekenden der nu bliver valgt, men man vil kunne komme fredag og overnatte hvis man har en lang køre tur, vi har masser af overnatnings muligheder her hos os, ingen problemer, og vil også kunne blive til søndag, hvis man nu skulle få en lille kop rødvin.

 Lørdag aften starter vi op i grillen og laver en god bøf eller kylling, og muligvis lidt grønt til, der vil desværre nok være lidt egen betaling for dagen, jeg vil naturligvis forsøge og søg alle de penge jeg kan, (Danske veteraner).

 Koner, kærester og mænd er naturligvis også velkommen sådan en dag, da vi ved det ikke kun er ham/hende der er udsendt, der er påvirket af udsendelsen, man skrive jer på listen, med antal og dato der passer jer bedst, det kan også være det passer bedre efter Klodsfest, hvem ved, men endelig skriv, vi ses til en fed weekend med hygge og snak.........

                        


                       Venlig hilsen Mikael Grube Jørgensen, KFOR 7, ISAF 6, ISAF 12.


Mikael Jørgensen
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Januar-2020 kl. 15:21
Hej Michael ... skide godt ;)

Jeg kan desværre ikke men ville mega gerne respondere på dit opslag

Er det kun for medlemmer af pladen ?

Benny, KFOR 17 Tømrer, ISAF 7 PNBJ / 10 PNMIRK / 15 PNMIRK

NOTE ... vi har Engage West i Skive 22 aug for veteraner og gæster
Til top
Mikael.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 17-Marts-2012
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1235
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 11:12
Citat: Benny.Larsen Benny.Larsen skrev:

Hej Michael ... skide godt ;)

Jeg kan desværre ikke men ville mega gerne respondere på dit opslag

Er det kun for medlemmer af pladen ?

Benny, KFOR 17 Tømrer, ISAF 7 PNBJ / 10 PNMIRK / 15 PNMIRK

NOTE ... vi har Engage West i Skive 22 aug for veteraner og gæster


hvis der er en anden dato der passer, kan vi da finde en,

man kunne måske få lokke nogle flere medlemmer, til byggepladen hvis der kommer andre,
måske ikke en dårlig ide
Mikael Jørgensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.