Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lego instruktioner by Brickdesigners
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lego instruktioner by Brickdesigners

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lego instruktioner by Brickdesigners
    Sendt: 29-December-2019 kl. 20:09
Ingen tvivl om at det ser godt ud med klistermærker (hvis klistermærkerne er godt lavet). At det så giver klister på ens klodser, må man jo selv ligge og rode med LOL

Ellers vil jeg bare sige: Fede modeller. Dem kan du jo så melde til LEGO World, da det jo er dig selv der har bygget dem Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 11:09
Men det ændre ikke ved at dine fine brandbiler også lige så godt kunne kører i LA - hvis lige man ser bort fra NY på logoet. Måske SWOT teamet er taget den anden vej for at hjælpe Jon McClane Sleepy næsten lige så traditionelt til jul som Ris A'la mande.
Lars Kristensen
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-December-2019 kl. 02:16
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Meeeeen SWOT teamet med LAPD på siden? kan da ikke være fra New York? troede LA stod fro Los Angeles.....

ÅÅåhhh jo selvfølgelig - jeg viste fanme ikke at overdreven indtagen af Ris A' la mande kunne sætte sig på øjnene og dermed gå ud over skriveegenskaberne ShockedWink  

Jeg syntes det lars skrev er det rigtige Big smile
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 22:08
Super flotte og vellignede brandbiler - og klistermærkerne giver lige det sidste. Meeeeen SWOT teamet med LAPD på siden? kan da ikke være fra New York? troede LA stod fro Los Angeles.....
Lars Kristensen
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 21:30
Hold da op, de er dælme fede!!

Og ja, jeg tænker som dig, uden mærkerne ville de kun være halvt så fede!
Kenneth Nielsen
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2019 kl. 20:57
Halløjsa og god bagjul til jer alle Hug

 Jeg har for et stykke tid siden købt nogle instruktioner fra en hjemmeside der går under navnet " Brickdesigneres " og har endelig fået stykket de 4 første modeller sammen som bliver vist her.
Det er 3 brandbiler repræsenteret i New York Fire Department udgave og et SWAT køretøj osse fra New York. 

 Det er i min optik meget vellignende modeller fra " Brickdesigners " og ved køb af disse fra hjemmesiden er der osse muligheden for at tilkøbe klistemærker til sin valgte model.
 Klistermærker på klodser har altid været et diskussionsemne i Byggepladeregi; " skal de være der eller ej "... det skal jeg ikke være dommer for, det er op til folk selv, jeg syntes dog at hade jeg købt de nedenstående brandbiler uden klistermærker så ville de være lidt tamme at se på uden, hvilket gjorde tilkøbet af klistermærkerne ret let Wink 

Men døm selv 

 

 

 

 




Redigeret af Henrik.Hansen - 27-December-2019 kl. 21:01
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.