![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Sorterings maskine |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2019 kl. 20:29 |
jeg tror vi alle sammen gerne vil have sådan en,
Med lidt håb ligger han programmet og tegning op til download |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Bestyrelsessuppleant Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-Tænk ... en LEGO-sorteringsmaskine til alle slags klodser - bygget af LEGO-klodser. Dét er smart!
:-)
Redigeret af Helgi.Toftegaard - 15-December-2019 kl. 21:11 |
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3019 |
Ja det er ret fantastisk, og fordi det er Lego den er lavet af, Så kan den udvides og tilpasses til den enkeltes behov , hvis man altså får en grundplan at arbejde udfra . Man må kunne lave noget med at den fodre sig selv, så man bare kan stille en stor spand ved siden af med klodser, som den så bare sortere stille og roligt i løbet af natten |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2575 |
Ja den er der nok mange der gerne vil have fingrene i
![]() |
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1994 |
Den er fanme fed
![]() |
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |