Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Juleby 2019
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Juleby 2019

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Juleby 2019
    Sendt: 14-December-2019 kl. 17:37
Hej alle,

Her er min Juleby! Den består af to rigtige sæt; 10249 Legetøjsbutikken og 10267 Honningkagehuset. Ellers er der 3 MOCs; to med inspiration fra Den Gamle By og et med alpe-inspiration.

Panorama by Jens Peter, on Flickr

Bageri by Jens Peter, on Flickr

Uldspinneri by Jens Peter, on Flickr


Jeg har desværre ikke klodser til at kunne dække 'jorden', så I år er det blevet med A4 ark, men jeg håber at 16x16 plader i hvid kommer med til Lugbulk! 🤞

Glædelig jul til alle på Byggepladen! 🎄🎁

Jens Peter
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 933
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 18:04
Nice. Dine mocs er rigtig fine.
K.Gabriel
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 18:14
Flot Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 22-September-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1945
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 19:11
Thumbs Up
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 19:27
Det må være huset til venstre som er fra den gamle by - jeg synes i hvert fald jeg kan genkende det.
Hvis række følge af dør og vindu var byttet om på huset til højre for sneabkken, så kunne det så ment også ligen bageren i den gamle by. Fine huse!
Lars Kristensen
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 19:57
Hold da op, det ser godt ud!! ClapClapClap
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-December-2019 kl. 16:56
Ville da godt se store billeder af de flotte mocs, men jeg er kun medlem af Byggepladen og ønsker ikke at skulle logge ind på  Flickr for at se mere. ØV Cry
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2019 kl. 22:06
Tak for de mange pæne ord om min lille juleby, det er rigtig dejligt! 

Jeg er blevet spurgt om jeg havde instruktioner til mine MOCs, og det fik mig til at ligge dem på Rebirckable: Bageriet, Uldspinneriet og Alpehotellet

Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Det må være huset til venstre som er fra den gamle by - jeg synes i hvert fald jeg kan genkende det.
Hvis række følge af dør og vindu var byttet om på huset til højre for sneabkken, så kunne det så ment også ligen bageren i den gamle by. Fine huse!
Du har helt ret, og ja, det er ikke kopier men inspiration, men jeg er glad for at du kunne genkende dem!

Citat: Jørgen.Pedersen Jørgen.Pedersen skrev:

Ville da godt se store billeder af de flotte mocs, men jeg er kun medlem af Byggepladen og ønsker ikke at skulle logge ind på  Flickr for at se mere. ØV Cry
Nu er det jo sin sag at vedhæfte billeder her på forum, så Flickr var den bedste mulighed for mig. Jeg sender dig gerne de højopløste billeder på mail, hvis du sender mig en besked. 

God jul derude!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.113 sekunder.