Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Næstved?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Næstved?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Næstved?
    Sendt: 07-December-2019 kl. 17:43
Hej

Er der stemning for byggemøder i Næstved?

Der er dukket følgende mulighed op:
På Grønnegade Kasernes Kulturcenter (i Musikstalden) afholdes der hver 1. onsdag i måneden afholdes der fællesspisning og efterfølgende Game Night (med brætspil). Lokalet er så stort, at der er masser af plads til, at der også kan holdes byggemøder. Og hvem ved, hvad det kan medføre med så mange nørder under samme tag;)

Deltagelse i fællesspisning koster 75,- kr, foregår fra 18-19 og er selvfølgelig frivillig. Man er selv ansvarlig for at tilmelde sig på Kulturcenterets website (gkkultur.dk). Brætspilsaftenerne starter kl 19.00, hvilket også vil være starttidspunktet for byggemøderne.

Datoerne for 1. halvår af 2020 er fastlagt:
8/1 (ja...det er anden onsdag i måneden, men hvem ønsker sig 1/1 ;)
5/2
4/3
1/4
6/5

Giv gerne en melding om det kan have interesse. Ellers er det jo umuligt at vide, om der skal arbejdes videre på det.

mvh Adi
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2019 kl. 20:40
SmileThumbs Up synes det lyder som et godt initiativ...... Håber det bliver en succes. Men det er lidt langt for mig.
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Brian.Søholm Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 07-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 664
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Søholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2019 kl. 20:54
kanon god ide
jeg er klarSmileSmileSmileSmile
Brian Søholm Larsen
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2019 kl. 21:29
Det er en lang køretur, men jeg er da fristet til et enkelt møde eller to.. Desværre kan jeg ikke se så langt frem mht datoerne..Embarrassed
Kenneth Nielsen
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 00:03
Jeg kan desværre ikke deltage første gang pga arbejde. Men der er håb i februar.
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 01:42
Syntes det lyder hyggeligt, kunne godt finde på at kigge ned. 
Benjamin Andersen
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2019 kl. 20:16
Citat: Adi.Guldfelt Adi.Guldfelt skrev:

Hej

Er der stemning for byggemøder i Næstved?

Der er dukket følgende mulighed op:
På Grønnegade Kasernes Kulturcenter (i Musikstalden) afholdes der hver 1. onsdag i måneden afholdes der fællesspisning og efterfølgende Game Night (med brætspil). Lokalet er så stort, at der er masser af plads til, at der også kan holdes byggemøder. Og hvem ved, hvad det kan medføre med så mange nørder under samme tag;)

Deltagelse i fællesspisning koster 75,- kr, foregår fra 18-19 og er selvfølgelig frivillig. Man er selv ansvarlig for at tilmelde sig på Kulturcenterets website (gkkultur.dk). Brætspilsaftenerne starter kl 19.00, hvilket også vil være starttidspunktet for byggemøderne.

Datoerne for 1. halvår af 2020 er fastlagt:
8/1 (ja...det er anden onsdag i måneden, men hvem ønsker sig 1/1 ;)
5/2
4/3
1/4
6/5

Giv gerne en melding om det kan have interesse. Ellers er det jo umuligt at vide, om der skal arbejdes videre på det.

mvh Adi

Det lyder som om det godt kunne blive til noget, Adi.
Det ville være en god ide at oprette en tråd hvor man kan tilmelde sig fra gang til gang.
Nogle byggemøder holder sammetråd fra gang til gang. Andre opretter en ny hvergang. 
Men  hvis du skal være koordinator er det vigtigt at du gør opmærksom på næste byggemøde.
Husk også at gøre opmærksom på betingelserne for at deltage. Feks tidsrum og antal pladser.

At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2019 kl. 20:42
Dette er for at vejre stemningen for byggemøder i Næstved. 
Jeg tænker ud fra meldingerne, at det kan blive til noget. 
Jeg er vist blevet koordinator, så jeg laver et konkret  opslag, når jeg har styr på alle detaljer om sluttidspunkt osv. 
Men derfor kan der jo godt sættes kryds i kalenderen 8/1-20Wink

AdiSmile
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-December-2019 kl. 22:10
Jeg synes også byggemøde i Næstved kunne være interessant.

Men når det ligger på en hverdag, synes jeg det er for sent, når det først starter kl. 19 Cry
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2019 kl. 14:16
Fed ide for de lokale Wink . Kør videre.
Der bliver sparet meget kørsel fra syd- og Midtsjælland frem for at køre til København og Jylland.  
Der er også byggemøder i jylland på en hverdag der starter kl. 19. 
Nogen skal jo hjem fra arbejde, nurse børn og familie inden LEGO kommer i højsædet. Smile
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Kenni.Hansen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Næstved
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 186
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenni.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-December-2019 kl. 16:52
Godt initiativ , jeg er klar til at sætter kryds i kalenderen 
Kenni Hansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.