Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Barnsdale Lake  WIP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Barnsdale Lake WIP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Barnsdale Lake WIP
    Sendt: 22-November-2019 kl. 17:17
Tiden er kommet, til at vise jer billeder af første del, af mit nye layout projekt. Alle huse bliver lagt ud i en stor sø, som skal danne selve landsbyen. Kanten hele vejen rundt, danner rammen om selve søens facon, men kan også ses som omridset på et kort. Indtil videre er 3 huse kommet ud i søen og den første stykke kant er lavet. Kroen er blevet forbundet til møllen, med en kurvet bro. Alle huse vil på den en eller anden måde blive forbundet med lignende broer, eller at man lige skal sejle et stykke vej.








Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 18:30
Spændende projekt og en interessant måde at lave en buet bro! Møllen har den været vist selvstændigt?
Lars Kristensen
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2019 kl. 21:17
Super lækkert vandprojekt du har gang i, der er flere trans blue tile inde i storen!!
Peder Svend Pedersen
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 19:55
Det ser rigtig fedt ud. Jeg glæder mig til at se, når et står færdigt!
Jeppe Schmidt
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-December-2019 kl. 09:54
Det ser godt ud. Jeg kan ikke lade være med at bemærke at man kan se baseplates igennem vandet, men det forsvinder vel når det bliver udstillet på det sædvanlige sorte underlagsstof.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-December-2019 kl. 18:42
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Det ser godt ud. Jeg kan ikke lade være med at bemærke at man kan se baseplates igennem vandet, men det forsvinder vel når det bliver udstillet på det sædvanlige sorte underlagsstof.

Alle baseplates er sækket med er lag blå plader. Så tænker det må være kanten du kan se nogle steder. Kanten hele vejen rundt, bliver dækket til med wedges plates, som danner søens facon. Knopperne kan man dog ikke gøre noget ved.
Søren Johansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2020 kl. 01:05
Der er sket en masse med søen, siden sidst jeg startede denne tråd. Hele søen er nu færdig, alle huse har fået deres plads og der er bygget træbroer. Der er også bygget lidt klipper, som skal være i de lidt mere tomme områder i midten af søen. Pt mangler der kun en klippe og mindre detaljer hist og her.








Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.