Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - 10211 ny variant
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

10211 ny variant

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Daniel.Nielsen Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 04-April-2019
Sted: Hadsten
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Daniel.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 10211 ny variant
    Sendt: 17-November-2019 kl. 12:18
Hej

I April fik jeg lavet en ny variant (nye farver osv.) af 10211 Grand Emporium jeg er desværre ikke kommet videre der er noget arbejde som tager alt min fritid men I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder af mit projekt.
Det tager noget tid, at lave da jeg finder styk lister på bricklink.com og derefter prisen på klodsen inde på Lego´s hjemmeside. Jeg vil gerne fremadrettet have flere etager bygget på, og et P-hus men det tager lidt tid :)
Jeg har flere af lignende projekter i støbeskeen men det tager tid.

Daniel Nielsen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2019 kl. 13:58
Byggeriet er rigtigt flot, men bliver desværre nok en anelse for meget hvidt i gråt - der mangler lige som noget farve spræl - lidt mere end flag og skilt kan klare alene. Måske? en dark red i stedet for grå ville spille bedre? Eller en mere farverig fortovsbelægning? Er der åben på abgsiden?
Lars Kristensen
Til top
Daniel.Nielsen Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 04-April-2019
Sted: Hadsten
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 10
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2019 kl. 22:02
I forbindelse med at jeg skulle finde forskellige farver til modellen, så fandt jeg hurtigt ud af, at de farver og ideer jeg havde ikke var muligt. Derfor måtte jeg søge inspiration andet sted, og det blev faktisk Salling-Aalborg, hvor hvid og grå er bygningens udvendige farver.

Modellen er lavet som den originale, så den er lukket - hele vejen rundt. Dvs. den ene model er en kopi af den "rigtige", og så er den anden blevet spejlvendt. Der er stadig lige noget udvikling af modellerne endnu - men med tiden skal det blive en stor samlet model.
Daniel Nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.