Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Halloween byg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Halloween byg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Jakob.Emiliussen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 06-Juli-2019
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 188
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Jakob.Emiliussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Halloween byg
    Sendt: 30-Oktober-2019 kl. 13:27
Hej alle

I anledning af at det er Halloween lige om lidt, har jeg kastet mig ud i uhygge - lad mig høre hvad i synes :-)



Der er lidt flere detaljer her: http://www.youtube.com/watch?v=8DdNkCPOaoY&t=25s

VH
Jakob


Redigeret af Jakob.Emiliussen - 30-Oktober-2019 kl. 13:28
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Oktober-2019 kl. 15:55
Har hoppet lidt i videoen, som jo er 10 mi+, men fik en god ide om hvor det bæger hen og hvad der ligger til grund. Dit billede ovenfor er kun en appetitvækker i forhold til dine billeder på videoen.

Spændende oplæg, og med historien i mente også en flot moc.
Lars Kristensen
Til top
Jakob.Emiliussen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 06-Juli-2019
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 188
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Emiliussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Oktober-2019 kl. 16:20
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Har hoppet lidt i videoen, som jo er 10 mi+, men fik en god ide om hvor det bæger hen og hvad der ligger til grund. Dit billede ovenfor er kun en appetitvækker i forhold til dine billeder på videoen.

Spændende oplæg, og med historien i mente også en flot moc.

Takker! Jeg er glad for at du kunne lide den!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.