Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Aarhus i architecture-stil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aarhus i architecture-stil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aarhus i architecture-stil
    Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 08:12
Den er super flot lavet Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 23:49
Jeg har boet fire år i Århus (sådan stavede man det dengang i 90'erne) og kan i hvert fald genkende Rådhusetet og Domkirken fra dengang. Jeg synes det hele ser flot ud og passer fint i skyline-serien. Den mikroskala jeg typisk bygger, er lidt mindre (ca. 1:1400) og dermed med færre detaljer på facaderne, men i nogle tilfælde lader mere sig gøre.

Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

den konstruktive kritik af dit microbyggeri overlader jeg dog pænt til Ulrik Hansen 😁
Hey, mikroskala er bestemt ikke ensbetydende med mig. Det var ikke mig der blev spurgt da der skulle laves mikro-mindesæt af Aarhus Rådhus til klodsfesten i Aarhus og med Copenhagen Skyline gik tjansen til Rocco fra USA – jeg aner ikke hvorfor det ikke blev en dansker. Der er efterhånden mange der er rigtig gode til det – også i Byggepladen Smile


Redigeret af Ulrik.Hansen - 26-Oktober-2019 kl. 23:50
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 23:28
Som lokal boende, så er det fire fine bud på bygninger til en skyline. Fint Rådhus, msåke tårnet skulle rykke en knop ud i rummet, lige som originalen er. Næste gang du ligger en odre på Bricklink, bør du skifte de masive 1*1 kloder ud med transperante på taget af Aros, mere som den er. Domkirken er nok lidt for spraglet og kunne godt strammes op i Dark Red klodser som den eneste frave. Øer er dejligt rodet som den nu er. 
Lars Kristensen
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 22:44
Velkommen til 🤝
Nice og uden tvivl genkendelig moc - den konstruktive kritik af dit microbyggeri overlader jeg dog pænt til Ulrik Hansen 😁


Redigeret af Dennis.Tomsen - 26-Oktober-2019 kl. 22:44
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 21:20
Inden jeg meldte mig ind i Byggepladen, var min første rigtige MOC af min hjemby Aarhus. Den har været på nettet før, men jeg tænkte at jeg alligvel ville ligge den herind også.

Hvis ikke det er til at genkende, er det fra venstre: Rådhuset, Aros, Domkirken og Isbjerget


Håber I syntes om den!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.