Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Glenns Tavern
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glenns Tavern

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Glenns Tavern
    Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 14:52
Så er det første byg siden Skærbæk blevet færdigt. De bygninger jeg havde med til eventet blev rigtig godt modtaget og det blev til mange god snakke. Samtidig fik jeg en del i inspiration til hvordan husene kunne blive en del af et layout. Nu er Glenns kro kommet til byen og har åbent for godtfolk. Jeg har her nørklet en del med at gøre tagbelægningen mere faldefærdig ud, ved hjælp af at bygge på net og lade det synke og hvælve mere. Nettene er sat fast ved hjælp af hængsler i forskellige højder for at holde på det.












Søren Johansen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2614
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 15:45
Det ser brandgodt ud Søren Thumbs Up

Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 16:01
Lækkert tag! Big smile
Kenneth Nielsen
Til top
Klaus.Gravesen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 06-Juli-2019
Sted: Midtjylland
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 175
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Gravesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 19:08
Nice Smile
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Online
Point: 2062
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 19:48
Wow, det ser godt ud. 

Jeg ved ikke om det er bedre end de andre .... glæder mig til at jeg ser dem alle samlet. Men hver gang jeg ser et af dine huse tænker jeg bare at de bliver bedre og bedre.

Castle fan
Til top
Thomas.Rehhoff Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 07-Februar-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 286
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Rehhoff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 20:09
Det ser godt ud Søren. Hvilken farve er de gule tagsten?
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 20:10
Citat: Thomas.Rehhoff Thomas.Rehhoff skrev:

Det ser godt ud Søren. Hvilken farve er de gule tagsten?

Det er bright light orange. Takker😊


Redigeret af Søren-Johansen - 22-Oktober-2019 kl. 20:11
Søren Johansen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 20:13
ser som altid flot ud - hvad med et sted at stille hestene når de er på besøg 
Lars Fink Hansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 20:16
Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

ser som altid flot ud - hvad med et sted at stille hestene når de er på besøg 

Jeg har bygget en stald til netop det. 
Søren Johansen
Til top
Anders.B.Thuesen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.B.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 01:06
Det ser fedt ud søren. Der er noget efterårsstemning over farverne.
Jeg er ret vild med det lidt vakkelvorne slidte look.
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 14:26
Fedt. Jeg er også ret vild med farverne. Den forholdsvis nye Bright Light Orange gør sig rigtig godt i den kombination.

Det er lidt spøjst hvordan man bruger avancerede byggeteknikker for at få noget til at se faldefærdigt ud. Det er jo omvendt i de mere konventionelle byggebrancher, med mindre de er nogle sjuskehoveder. Men her er det dygtigt gjort når det ser sjusket ud Big smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 15:06
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Fedt. Jeg er også ret vild med farverne. Den forholdsvis nye Bright Light Orange gør sig rigtig godt i den kombination.
Jeg er 100% enig!

Som jeg sagde til Søren over en chat, farver er ikke bare farver, men betyder vanvittigt meget for helhedsindtrykket af et byggeri.
For kroen her spiller farverne på taget bare og giver en god kontrast til de resterne farver i byggeriet så det hele ikke bliver en monokromatisk masse. Det retter også fokus på taget, men fører derefter elegant blikket ned over resten af bygningen via træet og en del af planterne med samme eller tæt på samme farvevalg. Den varme gule farve bliver rammen om det hele i ens synsfelt. Meget harmonisk at se på og emmer af efterår som en anden også skriver.

Meget af det har sikker været ubevidst fra Sørens side, men farverne er skisme godt sat sammen udover at byggeriet er supergodt i forvejen 👌

Nok pseudosnak fra min side 😁


Redigeret af Dennis.Tomsen - 23-Oktober-2019 kl. 15:34
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.