Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vurdering af Lego togbane + toge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af Lego togbane + toge

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lotte Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lotte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vurdering af Lego togbane + toge
    Sendt: 13-August-2019 kl. 09:34
Hej alle

Jeg ligger ligger inde med en fungerende togbane fra midt 70'erne. Der er diverse togvogne også. Ingen kasser og minimalt med manualer. Jeg overvejer at sælge det hele, men inden da, vil jeg gerne have en vurdering af værdien, for har helt ærligt ingen anelse - det er nemlig en god blanding af skinner, toge, bygninger til togbanen osv. Alt er i fin stand, og det hele er købt hen af vejen i 1970-80. 

Jeg overvejede at gå direkte til LEGO (men tænker de har rigeligt andet at lave :-)) eller at sende det til Lauritz.com, men så faldt jeg over denne side :-)

Mon der er en eller flere, jeg kan kontakte for at få en helt objektiv vurdering? Og ved nogen, hvor det er bedst at sætte sådan noget til salg, hvis jeg gerne vil det?

Mange hilsner
Lotte


Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 13:20
Det kunne være at et par billeder vi alle kunne se et sted, kan ikke lægges ind her desværre , ville hjælpe samt lidt om hvor banen befinder sig ville være nyttigt Smile
Den tid var en brydningstid for tog fra LEGO og kan være sammensat af mange ting   
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Lotte Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lotte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 15:21
Ja, billeder ville være super praktisk - men det kan man vist ikke?

Alt befinder sig i Nordsjælland. 

Tak for svar :-) 
Til top
Thomas.B.Franch Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 19-Juni-2018
Sted: Roskilde
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.B.Franch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 17:59
Hej Lotte,

Ellers kan du gøre som os. Gå på bricklink og se om du kan finde de forskellige sæt. 

Mvh 
Thomas 
To build or not to build...
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 19:32
Hvis du har lyst står der 4-5 LEGO tognørder på teknisk museum i Helsingør til Modeljernebetræf den 14-15 sept. 
Der er ikke gratis adgang . 
Tag nogle billeder med på telefonen eller lign.,mange , og lad os se på det.
Men husk, ikke alt er en guldgrubbe  Wink


Redigeret af Jørgen.Pedersen - 14-August-2019 kl. 06:15
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Lotte Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lotte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 22:21
Hej Thomas

Tak for tip :-)

Jeg har været derindeomkring og kigge på et par af togvognene, der er en fin brugt-pris på. Jeg har dog (er jo helt grøn i det her :-)) virkelig svært ved at finde præcis de rigtige, når jeg ikke har modelnumrene. Måske skulle jeg give det en chance til...

Mange hilsner
Lotte
Til top
Lotte Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lotte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 22:22
Hej Jørgen

Dét er dæleme et godt tip - jeg ser, om det kan lade sig gøre :-) 

Mange hilsner

Lotte
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-August-2019 kl. 06:59
Eller gør som Jørgen skriver i første indlæg;
Tag en god stak billeder, læg dem på Flickr eller lignende, smid linket til dem i denne tråd Thumbs Up
Man kan ikke sige på forhånd, om det har høj eller lav værdi, det du ligger inde med. 
Hvis du sælger her på siden, skal du regne med, at du får lidt mindre end markedsværdien. Til gengæld er du garanteret, at det havner hos en ægte entusiast. Og måske kan du komme af med alt, på een gang Hug
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.