Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ungdomshuset Jagtvej 69 "Revisited"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ungdomshuset Jagtvej 69 "Revisited"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ungdomshuset Jagtvej 69 "Revisited"
    Sendt: 11-August-2019 kl. 19:37
I forbindelse med et bestillingsjob, har jeg genbesøgt min debut MOC Ungdomshuset Jagtvej 69. Jeg kalder det "Revisited" fordi jeg har genbesøgt både minderne fra den tid i 2008/2009 samt detaljerne omkring byggeriet, hvor jeg har opdateret flere ting i forhold til mit nuværende byggeniveau.

Resultatet kan ses via dette link til det aktuelle album på min Flickr-profil.
Vil man se billeder fra det oprindelige projekt, kan man klikke på dette link (også et Flickr-album).

Udover det, er jeg ved at lægge sidste hånd på en artikel til Byggebladet, hvor jeg fortæller mere om projektet.





Redigeret af Ulrik.Hansen - 11-August-2019 kl. 19:41
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
J.Knudstrup Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 13-August-2009
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 355
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Knudstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 19:49
Hej

Kan bedst lide den “gamle” model. 

Jesper
Jesper Knudstrup
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 20:01
Citat: J.Knudstrup J.Knudstrup skrev:

Hej

Kan bedst lide den “gamle” model. 

Jesper
Er der noget specifikt du tænker på?
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Online
Point: 7824
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 20:16
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

... debut MOC Ungdomshuset Jagtvej 69... 

Udover det, er jeg ved at lægge sidste hånd på en artikel til Byggebladet, hvor jeg fortæller mere om projektet.

Den glæder vi os til at modtage på/i redaktionen.

Redigeret af Peter.Vingborg - 11-August-2019 kl. 20:17
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 12:12
I går var jeg med til AFOL Shopping på Strøget i København. Der købte jeg bl.a. et stort bæger med Dark Red Brick, Modified 1 x 2 with Masonry Profile (Brick Profile), som jeg sprang over sidste gang elementet var med i LUGBULK. Men da jeg længe har overvejet at opdatere min model af Ungdomshuset til at indeholde dette element, var der endelig en oplagt situation og jeg er positivt overrasket ved resultatet. Det ser godt nok lidt spøjst ud når man kombinerer dem med almindelige klodser, men i dette tilfælde synes jeg det er ok, da Ungdomshuset var lidt skramlet i sig selv LOL




Redigeret af Ulrik.Hansen - 03-November-2019 kl. 14:27
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 12:15
Det giver da en fed effekt at få "mursten look a like" i stedet for glatte klodser.
Lars Kristensen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 14:23
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Det giver da en fed effekt at få "mursten look a like" i stedet for glatte klodser.
Ja, det virker ganske godt. Det værste med det murstenselement er at mønstret ikke er forbandt når man bygger forbandt med det Ouch Man kan ikke få det hele Tongue
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 19:38
Helt rigtigt, især enderne kunne godt blive forbedret, samt at der mangler enten en 1'er eller 3'er klods.
Lars Kristensen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 20:14
Det er vist meningen at man skal bruge 1x4’erne til at bygge forbandt – hvis man ellers har nogle af dem i den rigtige farve. 
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.