Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Vigtigt - vedr. AFOL Shopping 2020
Læs indlæg i LEGO Store forum og meld tilbage senest 15/12 2019.

Med venlig hilsen
Ambassadøren
Oprettet af: Jakob.Bindslet
Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kulindadromeus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kulindadromeus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorbjørn.H.Eriksen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 28-Februar-2016
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 238
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Thorbjørn.H.Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kulindadromeus
    Sendt: 22-Juli-2019 kl. 17:10

Så er der faktisk noget at se. Jeg droppede mit fregat-projekt efter Legoworld 2019 til fordel for en ekstra dinosaur i fuld størrelse. Der er derfor ingen gættekonkurrence denne gang.

Dette er halvvejspunktet. Dinosauren selv er af arten Kulindadromeus zabaikalicus, og den ville have været fuldstændigt kedelig og ubetydelig, hvis den ikke var blevet fundet med hele fjerdragten intakt. Kulindadromeus hører også til i den modsatte ende af stamtræet i forhold til moderne fugle. Fundet indikerer derfor, at protofjer fandtes i den fælles forfader til alle dinosaurer.

Jeg regner med, at kræet bliver klart til Legoworld 2020 i København, sammen med den gamle Velociraptor mongoliensis.

Og så synes jeg også, at den ser ret sød ud.
Thorbjørn Haugaard Eriksen
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 6930
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 20:18

Wow, den er fed! Flot effekt med fjerene ovenpå hovedet...
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Point: 1093
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 00:14
Noget af en krabat den lille fugl. Farverne matcher de den "originale". Får den rigtige ben, eller bliver det en stand? 
Lars Kristensen
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Point: 1888
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 06:05
Flot
Bliver spændende at se færdig
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Thorbjørn.H.Eriksen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 28-Februar-2016
Point: 238
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbjørn.H.Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Juli-2019 kl. 07:34
Farverne er ikke originale, da vi ikke kender dem. Det er faktisk lidt af et teknisk problem, fordi der potentielt kunne komme en melanosom-analyse når som helst og fortælle mig, at hele modellen er forkert, eftersom fjerene er bevaret. Jeg har bare valgt at krydse fingre og satse på, at der ikke kommer en farveanalyse af kræet.

Den står på en søjle, ligesom foregængeren, men den får også ben. I modsætning til den sidste kommer der til at være et led mellem bækkenet og lårbensknoglen. Jeg skal bare lige finde en måde at sætte den ind på...
Thorbjørn Haugaard Eriksen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.