Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Klodsfest 2019
Tilmelding til Klodsfest 2019 i Lillebæltshallerne er nu åben.
Tilmelding foregår på Klodsfest.dk
Tilmelding skal foretages senest den d. 1. april 2019 klokken 23:59.
Vi glæder os til at se jer
Læs mere her på forummet
Oprettet af: Jakob.Bindslet
Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lyd & Lys Workshop i Thy
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd & Lys Workshop i Thy

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Søren.Worm Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Januar-2014
Sted: Odense M
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 426
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.Worm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 16:16
Kunne det være at der blev lavet et kursus senere et mere centralt sted i Danmark? Jeg er sikker på at der vil være opbakning til det.
Søren Worm
Til top
Jan.Smed Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 6969
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2019 kl. 17:13
Citat: Søren.Worm Søren.Worm skrev:

Kunne det være at der blev lavet et kursus senere et mere centralt sted i Danmark? Jeg er sikker på at der vil være opbakning til det.

Det står jo enhver frit for at arrangere noget, hvor man nu synes det skal være. 
Her er tidspunktet fastsat ud fra hvor både Klaus Algreen og jeg som arrangører kan være med, og stedet er valgt ud fra hvor vi har en god adgang til lokaliteter til en meget rimelig pris (0,-).

At afholde sådan et heldages arrangement kræver trods alt lidt af lokalet. Pladsmæssigt kan vi sagtens være flere, og skulle der komme et par sene tilmeldinger til ventelisten nu, så tror jeg vi tager dem ind, men hvis alle skal have mulighed for at få hjælp fra Klaus i løbet af dagen, så skal vi ikke alt for langt op i antal.

Der bliver også lidt mulighed for at lave en lille sideløbende workshop på Sbricks.
Jan Ebbesen Smed
admin@lwfanzone.dk
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.