Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - AFOL samling sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AFOL samling sælges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OFB Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér OFB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AFOL samling sælges
    Sendt: 05-Januar-2019 kl. 19:20
Hej Byggepladen

Ja, så kom den evige Dark Age for mig og jeg sælger min LEGO samling

Den består kun af Classic Space, Classic Castle, Technic fra samme årgang og de fleste af de første Johnny Thunder sæt og de tidlige Aquanaut sæt

Der er cirka 120 klodskasser, 16 skuffedarier og 100 diverse plastik bokse med dele

Der er også en meget stor samling 9V lys/lyd/elektriske plader/batteribokse/kabler

Og en stor monorail samling som de fleste nok har set på dba.dk allerede ;)

Alt er perfekt sorteret og der er KUN de klassiske farver, intet bley!

Der er dog cirka seks klodskasser med tan/sandfarvet

Dem der kender mig ved at jeg også har haft en stor samling prototype LEGO dele men de er allerede solgt

Dette er en stor chance for dem der elsker klassisk LEGO eller vil booste sin BL shop

Som tidligere medlem af Byggepladen og ejer af en BL shop vil jeg venligst frabede mig tilbud som er totalt urealistiske ("5000kr og jeg henter det nu!"), tak

Men jeg er bestemt villig til at indgå en rigtig god handel :)

Jeg kan kontaktes på ole A frostberry PUNKTUM dk og samlingen kan ses/afhentes i Århus området

MVH

Ole


Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 20:12
Har du nogle billeder eller er det hele på dba?
Søren Johansen
Til top
Lasse.Hammerdorf Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Oktober-2017
Sted: Borup
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Hammerdorf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Januar-2019 kl. 08:56
jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om det ældre technic? medmindre alt skal købes samlet?
Til top
OFB Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Januar-2019 kl. 09:13
Jeg glemte at nævne at der også er en hel del Classic Pirates

Søren, jeg har pt ingen billeder da det er sorteret er der ikke meget at se alligevel. Samlingen kommer ikke i dba.dk. Hvis ikke jeg får et fornuftigt bud så sælger jeg det gennem Bricklink

Jeg har blandt andet flere Blacktron/Futuron paneler (både i sort, hvid, trans dark-blue/yellow) og printede CS slopes/tiles end nogen anden shop på BL

Lasse, som udgangspunkt splitter jeg det ikke op men jeg har måske noget du kan være interesseret i. Jeg har sendt dig en privat email

MVH

Ole
Til top
Lasse.Hammerdorf Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Oktober-2017
Sted: Borup
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Hammerdorf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Januar-2019 kl. 10:43
hej Ole, det vil jeg kigge på så snart jeg kan komme til min mail! Thumbs Up
Til top
OFB Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2019 kl. 14:22
Send mig en email og jeg kan sende nogle billeder

Jeg vil sætte pris på at de ikke bliver postet i forummet, tak :)

MVH

Ole
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.