Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Powhatten Church
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Powhatten Church

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Powhatten Church
    Sendt: 06-December-2018 kl. 17:25
Efter SFW 2018, gik jeg igang med at bygge til en udvidelse. Et hus og og kirke er kommet til siden da. Kirken var det mest udfordrende, da den skulle være lidt realistisk og samtidig fungere i et fantasi univers. Bygge stilen er Spansk og Italiensk inspireret. Jeg skulle også lige lære at lave oste mosaik vinduer, noget jeg ikke havde prøvet før. Jeg kiggede lidt på Runes høje tårn og kunne se, at han satte dem i spænd, men hvad var der bagved og ikke mindst foran? For at kunne transportere det, uden at ostene faldt ud, byggede jeg vinduerne i et 6x5 trans clear panel. Her kunne jeg ligge ostene på siden med en pincet og skabe mønstre, hvor det sad i spænd. På bagsiden sidder også et panel med siden i mod bagsiden på det forreste panel, så ostene sidder i spænd og ikke kan falde ud. Taget er en nem teknik, hvor hver andet led er sænket en plade i højden for at få tegl effekten synlig. Hver stolpe af tegl er hældt ved hjælp af en mechanical claw og en modified plate  1x1 rounded with handle. Der er snottet i mange retninger, specielt ved det store runde vindue. Jeg håber i kan lide den.









Redigeret af Søren-Johansen - 07-December-2018 kl. 13:27
Søren Johansen
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 18:52
Najs !! Big smile
Kenneth Nielsen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 22:35
Flot :)
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 06:51
Super flot Søren - kan godt lide den middelhavs inspirerede kirke og farvevalget👍🏼👍🏼 Passer rigtig godt til resten af dine huse 

Hvornår har du været til SFW 2019 ??? Var det godt ?? Var jeg med ?? Hvad får jeg bygget til SFW 2019 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 pjat - kunne ikke lade være med at drille dig med forkert årstal 😀
Lars Fink Hansen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 13:27
ja det var rigtig hyggeligt, helt alene, få jeg var pænt stresset med at fylde det hele😊
Søren Johansen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 13:30
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

ja det var rigtig hyggeligt, helt alene, få jeg var pænt stresset med at fylde det hele😊

😂😂😂😂😂😂😂
Lars Fink Hansen
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 11:10
Jeg kan rigtig godt lide strukturen i facaden. Det er fint blandet mellem murstens-klodserne og de normale klodser, hvilket givet en god effekt.
Jeppe Schmidt
Til top
Niri.Bodvar.Baklid Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 19-August-2018
Sted: Telemark Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 305
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niri.Bodvar.Baklid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 15:33
Du er så godt til å bygge tak på disse Powhatten MOCene dine! Smile
Niri Bodvar Baklid

"I'd get it one piece at a time
And it wouldn't cost me a dime"
Johnny Cash 1976 "One piece at a time"
Til top
Benjamin.Jakobsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 04-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2062
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-December-2018 kl. 21:33
Din kirke er super.

Og jeg har vist ikke rigtig kommenteret på alt hvad jeg har set, men jeg vil bare lige sige at jeg er vild med det hele! Super højt niveau, et ton af detaljer.
Castle fan
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-December-2018 kl. 22:34
Det er fedt at se at du er kommet ud af din blue / transyello age. 
Og så med overbevisende stil. Du kan sikkert lave en aftale med Henrik Christens overdimensionerede anhænger. For det ville være en drøm at dit layout i Karrebæk d.10/3
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2018 kl. 01:19
Rigtig skønt at se din kirke til byggemødet i Taastrup . Specielt kan jeg godt lide din opbygning af taget 
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2018 kl. 14:37
Rigtig NPU med bådene i toppen og vinduerne er også på verdensplan.

Den eneste gode idé jeg kan komme med er at prøve med fliser (eller springere hvis du skal have stabilitet) i bunden af vinduerne for at skjule knopperne gennem de gennemsigtige klodser.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.