Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lord of the Rings
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lord of the Rings

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lord of the Rings
    Sendt: 28-November-2018 kl. 12:27















Redigeret af Henrik.Kunz - 14-Marts-2019 kl. 19:30
Henrik Kunz
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 13:15
Det bliver vildt det der Shocked
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 15:57
Du gir den gas Thumbs Up
Det bliver spændende at følge

Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 16:35
🤪🤪🤪👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Lars Fink Hansen
Til top
Carsten.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 06-December-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 17:21
Hold da op den er stor.
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 22:58
wow nogle bjerge..

Peder Svend Pedersen
Til top
Andreas.Kvant Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 06-Marts-2016
Sted: Malmö
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 772
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andreas.Kvant Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 23:17
Äntligen bilder efter (minst)  två år prat om detta projekt!


Andreas Kvant
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 11:43
Citat: Andreas.Kvant Andreas.Kvant skrev:

Äntligen bilder efter (minst)  två år prat om detta projekt!

Ja ja ting tager tid  jeg har jo meget andet der også skal bygges.Wink

Henrik Kunz
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 11:57
Det er helt vildt! 
Rent nørderi: hvilken del af Mordor er det? Jeg kan ikke helt regne ud hvor floden/kanalen hører til. Kortet over Middle Earth gjorde mig ikke klogere og jeg er for doven til at læse appendix igennem LOL
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 12:22
Citat: Anne.S.Jeppesen Anne.S.Jeppesen skrev:

Det er helt vildt! 
Rent nørderi: hvilken del af Mordor er det? Jeg kan ikke helt regne ud hvor floden/kanalen hører til. Kortet over Middle Earth gjorde mig ikke klogere og jeg er for doven til at læse appendix igennem LOL

Det er starten af mordor du ser. Jeg har dog valgt at bygge fra mit hovede som jeg ser det og ikke fra filmen. Sort port er ved at blive bygget. efter de bjerge du ser vil der komme et helt sort område for til slut at komme dommedagsbjerget i den ene side og tårnet med øjet i toppen i den anden side. men ikke mere for nu da der jo skal være lidt at glæde sig til. Wink
Henrik Kunz
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 12:37
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Citat: Anne.S.Jeppesen Anne.S.Jeppesen skrev:

Det er helt vildt! 
Rent nørderi: hvilken del af Mordor er det? Jeg kan ikke helt regne ud hvor floden/kanalen hører til. Kortet over Middle Earth gjorde mig ikke klogere og jeg er for doven til at læse appendix igennem LOL

Det er starten af mordor du ser. Jeg har dog valgt at bygge fra mit hovede som jeg ser det og ikke fra filmen. Sort port er ved at blive bygget. efter de bjerge du ser vil der komme et helt sort område for til slut at komme dommedagsbjerget i den ene side og tårnet med øjet i toppen i den anden side. men ikke mere for nu da der jo skal være lidt at glæde sig til. Wink

Det var nu også Tolkiens kort jeg konsulterede Wink Men jeg behøver så ikke vride mit hoved for at få det til at matche.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.