Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kaptajn Sabeltands slot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kaptajn Sabeltands slot

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (8) Tak(8)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kaptajn Sabeltands slot
    Sendt: 24-November-2018 kl. 16:55
Sammen med en flok andre medlemmer af Byggepladen og Brikkelauget har Poul-Erik og jeg de seneste måneder bygget på et Kaptajn Sabeltand layout, som næste år skal udstilles i Dyreparken i Kristianssand. Vores del af layoutet er Kaptajn Sabeltands slot. Vi er for nylig blevet færdige med byggeri, lyssætning og tilhørende Youtube video. Den vil vi lige dele med jer andre på forum:




Mvh.

Poul-Erik og Ulf
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 17:25
Det ser bare super super supergodt ud. Thumbs Up
Jeg glæder mig til at se det, når vi får sat hele Sabeltand layoutet sammen.



Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Niri.Bodvar.Baklid Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 19-August-2018
Sted: Telemark Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 305
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niri.Bodvar.Baklid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 20:04
Så flott! Jeg bor bare 2 timer unna Dyreparken så dit må jeg bare dra. Når setter dere opp layouten?
Niri Bodvar Baklid

"I'd get it one piece at a time
And it wouldn't cost me a dime"
Johnny Cash 1976 "One piece at a time"
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-November-2018 kl. 10:11
Citat: Niri.Bodvar.Baklid Niri.Bodvar.Baklid skrev:

Så flott! Jeg bor bare 2 timer unna Dyreparken så dit må jeg bare dra. Når setter dere opp layouten?

Mange tak. Smile Jeg ved endnu ikke, hvornår vi stiller layoutet op i Norge, men jeg skal nok følge op med et indlæg i denne tråd, når tidspunktet er kendt.
Ulf Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.