Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Symaskine
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Symaskine

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (6) Tak(6)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Symaskine
    Sendt: 05-September-2018 kl. 19:21
En af mine veninder ønsker sig tilskud til en ny symaskine. Jeg synes en kuvert med penge i er frygtelig kedelig, så jeg har sørget for at hun får en symaskine med det samme:


Jeg ved godt det ikke er det helt vilde byggeri, men jeg synes den er blevet ret fin Embarrassed
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 19:27
Hvor er den fin! Hvilket element har du brugt til nålen?
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 19:31
Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Hvor er den fin! Hvilket element har du brugt til nålen?

Det er en skøjte
Til top
Helle.Boye.Andersen Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 15-Juli-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 28
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helle.Boye.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 19:53
Det er da en vildt sød ide :-) 
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1300
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 20:40
Aj hvor fed en ide!! 
Den er flot lavet, og mega opfindsomt at bruge skøjte som nål Wink
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 21:07
småt men rigtig godt 👍🏻👍🏻
Lars Fink Hansen
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 22:18
Sød lille model
Poul-Erik Borre
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 02:32
tak for roserne. Jeg kan desværre ikke tage æren for skøjtenålen, jeg fik ideen fra andre symaskinemodeller - men der er trods alt kombineret ideer fra 2-3 stykker her + lidt af mine egne Smile
Utroligt så mange ideer/teknikker, hvad vi nu skal kalde dem,  der er i så lille en model. (f.eks. 2*4 bund og jumperplates i stedet for 1*4 bund)
Til top
Niri.Bodvar.Baklid Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 19-August-2018
Sted: Telemark Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 305
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niri.Bodvar.Baklid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 07:47
Så stilig! Hvordan fikk du plass til skøyten?

Niri Bodvar Baklid

"I'd get it one piece at a time
And it wouldn't cost me a dime"
Johnny Cash 1976 "One piece at a time"
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 14:01
Den er rigtig fin!  Thumbs Up

Det er rigtig godt tænkt at bruge skøjten lige netop der, som 'sko', da det er skoen der presses ned mod fremføringen med stoffet i mellem; og ned gennem skoen føres nålen med overtråden der griber fat i undertråden........ Bare så i ved det! Wink

PS: Hele min barndom gik jeg i hjemmesyet tøj Confused så har været vidne til det helt store 'syshow'..........
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-September-2018 kl. 14:10
Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Den er rigtig fin!  Thumbs Up

Det er rigtig godt tænkt at bruge skøjten lige netop der, som 'sko', da det er skoen der presses ned mod fremføringen med stoffet i mellem; og ned gennem skoen føres nålen med overtråden der griber fat i undertråden........ Bare så i ved det! Wink

PS: Hele min barndom gik jeg i hjemmesyet tøj Confused så har været vidne til det helt store 'syshow'..........
Du har jo skjulte talenter Anders. Wink

Flot symaskine Anne.Clap
Henrik Kunz
Til top
John.Thomsen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 624
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-September-2018 kl. 17:56
Meget fin maskine, jeg lavede en med en skruetrækker som nål, det fungerer også. kh Jane som låner Johns pc
John Scheel Thomsen
Til top
Jens.A.R.Husted Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 65
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens.A.R.Husted Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Oktober-2018 kl. 17:31
Hvor er den bare sød! Blev nød til at bygge en selv og give min mor, hele mit liv har hun syet Patchwork, så symaskinen har altid stået fremme!

Jens Andreas Husted
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Oktober-2018 kl. 09:47
Jeg tog kørekort til sådan en sag i folkeskolen, men undertråde driver mig bare totalt til vandvid LOL

Fin lille MOC – jumpere er helt fantastiske.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2018 kl. 10:58
Hvis man skulle have lyst til at bygge den, og have brug for en vejledning har jeg lavet en:
Til top
Glenn.Knøsgaard Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 30-December-2008
Sted: Skovby
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 2760
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Glenn.Knøsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Oktober-2018 kl. 11:11
Dit link virker ikke.

Glenn Knøsgaard
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.