Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Legoland Toget ombygget til Boost
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Legoland Toget ombygget til Boost

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenneth:Pedersen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 19-Juni-2018
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 59
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth:Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Legoland Toget ombygget til Boost
    Sendt: 12-August-2018 kl. 21:58
Så fik jeg endelig ombygget mit Legoland Tog så det kan køres med boost og har set frem til dette længe pga batteri pakken fyldte det samme som den gamle dog jeg slap for det kæmpe pf infrarøde tårn Confused

Synes selv jeg fandt en nogen lunde holdbar løsning omkring med kablet så det skjules best muligt Tongue

Så mangler jeg kun de sidste små detaljer omkring perronen dertil ingen det er helt klar til skærbæk Big smile
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 10:24
Hej Kenneth

Det ligner ikke helt Boost
Men mere den nye Hub til City toget, hi hi.
Men en god ide. Glæder mig til at se det i drift.


mange hilsner   Henning M.
Mange hilsner Henning M.

We need more Space
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 11:47
forekommer noget besynderligt med de høje hjul, men ja, der skal noget af et hovedbrud til at finde en motoriseret smalspors løsning med små hjul
Peder Svend Pedersen
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 14:48
Hej

Der er faktisk beskrevet en smalsporsløsning i et ældre Brickjournal.
Vil se om jeg kan finde artiklen igen. Der skal nok lige tænkes ud af boksen med en WEDO motor og en city tog hub. rent størrelsesmæssigt.

Mange hilsner Henning M.
Mange hilsner Henning M.

We need more Space
Til top
Kenneth:Pedersen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 19-Juni-2018
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 59
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth:Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 17:25
Ja det gik vist lige stærkt nok Tongue

Valgte i sin tid at bygge det om da det var nemmere at få motor på toget uden alle mulige gear på den trange plads, håber bare på lang sigt om der blivere flere muligheder med toget nu når det kan styres digitalt, eventuelt noget sensor til start/stop ved station osv Smile

Havde prøvet med 9V, men uden den store erfaring og måske lidt for slidte/ irret skinner så blev det hurtig droppet til fordel for dette setup
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-August-2018 kl. 23:23
Citat: H.Mikkelsen H.Mikkelsen skrev:

Hej

Der er faktisk beskrevet en smalsporsløsning i et ældre Brickjournal.
Vil se om jeg kan finde artiklen igen. Der skal nok lige tænkes ud af boksen med en WEDO motor og en city tog hub. rent størrelsesmæssigt.

Mange hilsner Henning M.

 
Den må du da godt finde til mig Big smile
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.113 sekunder.