Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Brugt Lego sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt Lego sælges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lærke Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lærke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brugt Lego sælges
    Sendt: 12-August-2018 kl. 18:18
Jeg har 30 kg blandet Lego jeg gerne vil sælge. Jeg kan se at andre har lavet opslag herinde så håber det er ok.

Det drejer sig om Lego af typen Starwars, PowerMiners, Lord of the Rings, Designer lego, Chima, Indiana Jones, Castle, Prince of Persia, Knights Kingdom og Bionicle indkøbt i perioden 2004 – 2012. Det er brugt af et barn og fra ikke ryger hjem.  Jeg har solgt lidt dele fra det på må og få, så jeg garanterer ikke for at sættene er komplette, der er f. eks næsten ingen figurer. Jeg har gemt alle byggevejledningerne og som sagt er det med forbehold.

Er der nogen herinde der er interesseret i at købe det?Smile

Jeg har billeder af manualerne og af indholdet i kasserne jeg kan sende; jeg synes ikke rigtig jeg kan uploade billeder i denne tråd??

Til top
Per.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 06-Oktober-2012
Sted: Middelfart
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 3159
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 20:04
Det er korrekt at du ikke kan uploade billeder i tråden,
men hvis du tilføjer din mailadresse kan vores medlemmer rekvirere billeder.
Per Andersen
KF 2019 formand
Rigtig tog, er LEGO tog
Til top
Lærke Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lærke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2018 kl. 14:34
Tusind takSmile

Min mailadresse er :  laerke74@msn.com

Skriv og jeg sender billeder.Smile
Til top
Lærke Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lærke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-September-2018 kl. 21:52
Samlingen er nu solgt.
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.110 sekunder.