Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde Odense den 23/8 fra kl 18:00
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde Odense den 23/8 fra kl 18:00

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders.Salomonsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 12-August-2014
Sted: Denmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 563
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Salomonsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde Odense den 23/8 fra kl 18:00
    Sendt: 06-August-2018 kl. 22:32
Så holdes der byggemøde i Odense på H. P. Simonsens Allé 68, 5250 Odense SV. 

Vi bestiller mad for egen regning her: https://www.hungry.dk/odense-sv/pizza-palace-odense/ Skriv hvad i gerne vil have så bestiller jeg kl 16:30. Hvis man selv vil have mad med som evt. skal varmes er det også helt i orden. 

Der vil være kaffe, the, vand og noget til kaffen.

Jeg kommer: 
 1) Anders Salomonsen
 2) 
 3)
 4) 
 5) 
 6) 
 7)
 8)
 9)
10)
11)
12)


Redigeret af Anders.Salomonsen - 18-August-2018 kl. 09:10
Anders Salomonsen
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 20:29
Så holdes der byggemøde i Odense på H. P. Simonsens Allé 68, 5250 Odense SV. 

Vi bestiller mad for egen regning her: https://www.hungry.dk/odense-sv/pizza-palace-odense/ Skriv hvad i gerne vil have så bestiller jeg kl 16:30. Hvis man selv vil have mad med som evt. skal varmes er det også helt i orden. 

Der vil være kaffe, the, vand og noget til kaffen.

Jeg kommer: 
 1) Anders Salomonsen
 2) Sacha Erhardtsen
 3)
 4) 
 5) 
 6) 
 7)
 8)
 9)
10)
11)
12)

Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Anders.Salomonsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 12-August-2014
Sted: Denmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 563
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Salomonsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-August-2018 kl. 07:08
Så holdes der byggemøde i Odense på H. P. Simonsens Allé 68, 5250 Odense SV. 

Vi bestiller mad for egen regning her: https://www.hungry.dk/odense-sv/pizza-palace-odense/ Skriv hvad i gerne vil have så bestiller jeg kl 16:30. Hvis man selv vil have mad med som evt. skal varmes er det også helt i orden. 

Der vil være kaffe, the, vand og noget til kaffen.

Jeg kommer: 
 1) Anders Salomonsen
 2) Sacha Erhardtsen
 3)
 4) 
 5) 
 6) 
 7)
 8)
 9)
10)
11)
12)
Anders Salomonsen
Til top
Henrik.Tinggaard Se drop down
Plade
Plade


Medlem siden: 18-Januar-2016
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 67
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Tinggaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 14:33
Jeg vil gerne med og ikke mindst bakke op om et Fynsk byggemøde men har lige et par spørgsmål: Hvad tid starter og slutter mødet? Er det privat hjemme hos Anders? Skal jeg medbringe noget? En ide til noget der skal bygges, noget der skal bygges, noget der er bygget eller noget helt fjerde?
Til top
Anders.Salomonsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 12-August-2014
Sted: Denmark
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 563
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Salomonsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2018 kl. 15:39
Hej Henrik

Mødet er fra 18:00 - 22:00, men kan man kortere tid er det helt i orden, det skriver man bare. Det er hjemme hos mig privat. Hvad du med bringer bestemmer du selv. Det kan være noget du selv har bygget eller et sæt der skal bygges eller noget du gerne vil bygge men gerne vil have input til. Det der er det vigtigste at tage med er munden og ørene for meget af byggemøderne foregår med snak :-)

Du skal være meget velkommen.
Anders Salomonsen
Til top
Henrik.Tinggaard Se drop down
Plade
Plade


Medlem siden: 18-Januar-2016
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 67
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Tinggaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2018 kl. 13:16
Så holdes der byggemøde i Odense på H. P. Simonsens Allé 68, 5250 Odense SV. 

Vi bestiller mad for egen regning her: https://www.hungry.dk/odense-sv/pizza-palace-odense/ Skriv hvad i gerne vil have så bestiller jeg kl 16:30. Hvis man selv vil have mad med som evt. skal varmes er det også helt i orden. 

Der vil være kaffe, the, vand og noget til kaffen.

Jeg kommer: 
 1) Anders Salomonsen
 2) Sacha Erhardtsen
 3) Henrik Tinggaard (efter kl. 19)
 4) 
 5) 
 6) 
 7)
 8)
 9)
10)
11)
12)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.234 sekunder.