Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Rundetårn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rundetårn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rundetårn
    Sendt: 20-Juli-2018 kl. 17:01
Til Klodsfest havde jeg Rundetårn med, men jeg fik ikke vist den her på forum. 

Rundetårn er faktisk bygget til sommerudstillingen i BR på Strøget i København, hvor den er udstillet her i sommerferien sammen med andre LEGO modeller.

En stor del af designet er faktisk lavet af min søn Lasse, mens jeg har måttet udtænke en konstruktion til at holde det hele sammen, også så den kan skilles ad ved transport.






  
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 17:22
Fantastisk fantastisk - alt er perfekt - i bygger så utroligt stilfuldt - respekt - mesterbyggere intet mindre
Intet overflødigt på byggeriet eller miljøet 241
Lars Fink Hansen
Til top
Søren.P.Dalsgaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 07-Juni-2017
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 154
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren.P.Dalsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 21:01
Hold nu fast hvor er den flot!!
Søren Pingel Dalsgaard
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 22:49
Super flot og spændende at studere detaljer og teknikker. Hvor højt er tårnet? 
Poul-Erik Borre
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 22:49
Wow! Utrolig flot! Den gad jeg godt se i virkeligheden. Kommer den med til Skærbæk?

/ Ulf 
Ulf Andersen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2018 kl. 23:52
Flot byggeri. Man glemmer næsten at den er ottekantet fremfor rund Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Lasse.Hammerdorf Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 17-Oktober-2017
Sted: Borup
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Hammerdorf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juli-2018 kl. 07:23
wauw! fantastisk flot! selv tetragrammet og ‘C4’ har I fået med! imponerende! hvis det kommer til salg en dag, så...Wink
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Juli-2018 kl. 09:54
Citat: Poul-Erik.Borre Poul-Erik.Borre skrev:

Hvor højt er tårnet? 

Det har jeg faktisk ikke målt præcist - men det er nok lidt under 1 meter højt. 

Citat: Ulf.Andersen Ulf.Andersen skrev:

Wow! Utrolig flot! Den gad jeg godt se i virkeligheden. Kommer den med til Skærbæk?

/ Ulf 

Nej, den er ikke tilmeldt Skærbæk. Den står i BR's vindue på Strøget i København lige nu. Og så vil jeg se om jeg kan få den med til LEGO World 2019.


Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.