![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Le Mans 2018 - Bilerne i GTE PRO-klassen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved at lave den som sub-parts. Det tager en evighed, men jeg har ikke fundet en bedre løsning. Først laver jeg en SVG fil vha. billeder fra nettet og Inkscape. Så bruger jeg svg2ldraw så de bliver til .DAT filer. Nogle gange smider jeg dem igennem PatternFolder for at gøre dem kurvede, ligesom siderne af forruderne.
I alt tager det mig i genensnit en hverdagsaften at lave et enkelt klistermærke. Jeg kan arbejde på det mellem kl. 20 og 01. Indtil videre har jeg brugt 2 uger på klistermærker til min TS050, men den skal nok blive færdig her i april. |
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Online Point: 3005 |
Tusind tak for svaret.
Jeg har endnu kun fundet ud af at lave noget lignende (om end umiddelbart mere begrænset) via LDD to Pov-Ray. Processen er dog tilsvarende omstændig og tager også en krig.
Redigeret af Dennis.Tomsen - 06-April-2019 kl. 00:50 |
|
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Med den nye Ford Mustang har vi fået hængsler i mørkeblå. Byggevejledningen til den blå Porsche er derfor blevet forbedret med hjulskærme i den rigtige farve!
![]() |
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |