Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO Overwatch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO Overwatch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 14-Juli-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO Overwatch
    Sendt: 22-Maj-2018 kl. 18:08
Erhhhhh... 

Den havde jeg ikke lige set komme. 

Rygterne vil vide, at der kommer sæt basseret på Blizzard Activision's Overwatch.

Var der ikke engang noget med at LEGO ikke ville have noget at gøre med våben og vold? Eller har de helt opgivet de gamle idealer og går nu i stedet benhårdt efter alle de franchises de kan få fat i? Det virker... Noget mystisk...
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 19:57
Jeg er ikke bekendt med Overwatch... Har aldrig hørt om det, sjovt nok. 
For ‘superhelt’-genren, føler jeg mig rimelig velkendt i. Er det et børneunivers?

Uanset, så er der tale om et fiktivt univers. Det er StarWars også, og de har masser af våben/ vold.

Så forskellen er ens, set fra min sofa 🤓


Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Allan.Johansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 14-Juli-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Maj-2018 kl. 20:09
Overwatch er et FPS spil der er blevet hyped temmelig meget som en eSport på det sidste. Grafikken er lidt cartoony, men jeg vil bestemt ikke kalde det et børneunivers.
Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2018 kl. 10:17
Nice, da kan jeg starte med Overwatch uten å være en dårlig spiller :D
Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Maj-2018 kl. 19:44
Errmmm okay......og det er officielt bekræftet og det hele ?? 
Men det der med Krig og Lego's  anti krigs politik har jeg på intet tidspunkt kunne tage seriøst, fordi de har lavet Star Wars Lego i mange år efterhånden, og der er selve ordet "krig" endda med i navnet..... 
Så jeg forsår stadig ikke deres politik på området mht udstillinger de kontrollere, at man ikke må bygge rigtige tanks Osv, men man må gerne bygge en tank bare den ser lidt sci fi agttig ud eller steampunk.....

Overwatch er totalt character baseret, så gad vide om de bliver lavet ligesom de der forfærdelig store Prefab/Bionicle agtige SW figurer .... 
Eller om det bliver Brick Head. eller om det bare bliver normale figurer, 
Hvis de endelig skulle have taget et ikke børne venligt Blizzard spil,
Så ville Warcraft, eller min personlige favorit Starcraft da have været et bedre valg, jeg har allerede lavet ret præcise monstre og fartøjer fra det univers i figur skala, med relativt få dele.....


Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Thorbjørn.H.Eriksen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 28-Februar-2016
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 317
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbjørn.H.Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2018 kl. 07:57
Jeg kan sådan set godt forstå Legos politik om at undgå krige fra det tyvende århundrede. I modsætning til Star Wars, Pirates og Castle så er der ingen børn med familie, som led og døde i de to verdenskrige, den kolde krig og diverse moderne krige. Jeg ville også have haft det svært med at forklare til en otteårig, hvad det hagekors lavede på siden af deres julegave.

Det er selvfølgeligt et lidt ekstremt eksempel, men jeg tror, at I forstår pointen. Hvad angår Overwatch, så kan jeg ikke udelukke, at der kunne komme noget godt ud af det, selvom jeg også hellere havde set Starcraft. Jeg gad godt have en zergling stående.
Thorbjørn Haugaard Eriksen
Til top
Christian.Vils Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 15-Februar-2011
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 606
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Vils Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 18:59
Er der nogen der ved om overwatch sæt kommer på hylderne inden jul? Hvis man bestiller dem hos LEGO lover de at det kommer inden 1. januar, men til julegaver er det jo lige sent nok Wink
Christian Vils
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 10:23
Det virker ikke mystisk at gå efter en solid placering på games og comic markedet men om det er verdens kultur for unge ved jeg ikke. Fine sæt, men movie 2 bliver sjovt - der kommer også duplo...
Peder Svend Pedersen
Til top
Niri.Bodvar.Baklid Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 19-August-2018
Sted: Telemark Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 305
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niri.Bodvar.Baklid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-December-2018 kl. 12:22
Overwatch var veldig populært for et og et halvt år siden blant unge, så LEGO er litt trege. Jeg bryr meg egentlig ikke om dataspill, men jeg er bare 13 år så jeg blir "tvangsforet" med informasjon av andre på min egen alder. Jeg bryr meg mer om fugler, LEGO, speideren og country musikk.
Niri Bodvar Baklid

"I'd get it one piece at a time
And it wouldn't cost me a dime"
Johnny Cash 1976 "One piece at a time"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.