Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Sorterings/pakke/bygge-møde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sorterings/pakke/bygge-møde

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Februar-2018 kl. 08:04
Da de fleste skriver ankomst mellem 8 og 9, så laver jeg kaffe til 08:30.
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 19:06
Ved ikke om det var denne tråd jeg så det i, men fornemmede at man kunne samle en bil og køre fra Sjælland til Hurup Thy hver rejsen blev betalt.
Jeg kan ikke denne weekend Dead . 
Ellers havde jeg gerne samlet i Slagelse . 
Skøn tur. Over Fyn og vest om Herning og så op over Aggersundbroen vis den ikke er sejlet ned. Solopgang og kaffe på en rasteplads. 

Undskyld det var min oplevelse fra Sjælland og til Hurup Thy sidste  gang.

Men det er der måske ingen andre der gider. ?  Vi skal jo ikke klandre jyder for ikke at komme til Sjælland når vi ikke gider komme gratis/billigt til Hurup Thy  


Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 06:51
Så er jeg så småt ved at komme til overfladen igen. Weekenden og de sidste dage har godt nok trukket lidt på ressourcerne.

Fra mig til alle der på den ene eller den anden måde har hjulpet igennem projektet:

Tusind mange tak. Clap

I relation til denne tråd: Tak for et godt fremmøde til endnu en dejlig pakkedag.
Til top
Sønke.Lausen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 16
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sønke.Lausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 08:08
Selv tak, og et stor ros til dig for den gode organisation.Tongue
Hilsen
Sønke
Sønke Lausen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.066 sekunder.