Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Pakke / Sorteringsmøde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pakke / Sorteringsmøde

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pakke / Sorteringsmøde
    Sendt: 05-Februar-2018 kl. 12:06
Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.

Er der nogen der har lyst at være med til dette, så inviteres der hermed til pakke / sorteringsmøde på Toftegade 48 i Hurup Thy.

Det vil foregår på lørdag d. 10. februar med start kl. 9 og ind til kl. 1730.
Til frokost bydes der på pizza.
Dem der deltager vil få lov at deltage i et lille forsalg af sættet, naturligvis med et max på 1 pr. deltager.

Deltagerliste:
Jan Smed
Sønke Lausen
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2018 kl. 12:15
Det kunne være hygge ... men mangler transport fra Skive 

Så hvis der er en der kan tage mig med fra skive er det super ...


Redigeret af Benny.Larsen - 05-Februar-2018 kl. 16:26
Til top
Per.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 06-Oktober-2012
Sted: Middelfart
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 3159
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2018 kl. 12:24
Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.

Er der nogen der har lyst at være med til dette, så inviteres der hermed til pakke / sorteringsmøde på Toftegade 48 i Hurup Thy.

Det vil foregår på lørdag d. 10. februar med start kl. 9 og ind til kl. 1730.
Til frokost bydes der på pizza.
Dem der deltager vil få lov at deltage i et lille forsalg af sættet, naturligvis med et max på 1 pr. deltager.

Deltagerliste:
Jan Smed
Sønke Lausen
Gitte Larsen
Per Andersen
Per Andersen
KF 2019 formand
Rigtig tog, er LEGO tog
Til top
Jakob.Peterhänsel Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2015
Sted: Østerbro, København
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1470
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Peterhänsel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2018 kl. 12:38
Øv, træningsweekend med gymnastikhold.. kunne ellers være hyggeligt.
Venligst,

Jakob Peterhänsel
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7830
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2018 kl. 13:46
Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.

Er der nogen der har lyst at være med til dette, så inviteres der hermed til pakke / sorteringsmøde på Toftegade 48 i Hurup Thy.

Det vil foregår på lørdag d. 10. februar med start kl. 9 og ind til kl. 1730.
Til frokost bydes der på pizza.
Dem der deltager vil få lov at deltage i et lille forsalg af sættet, naturligvis med et max på 1 pr. deltager.

Deltagerliste:
Jan Smed
Sønke Lausen
Gitte Larsen
Per Andersen
Peter Vingborg
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7830
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2018 kl. 20:39
Citat: Benny.Larsen Benny.Larsen skrev:

Det kunne være hygge ... men mangler transport fra Skive 

Så hvis der er en der kan tage mig med fra skive er det super ...

Hej Benny - skriver lige en personlig besked til dig...
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 11:43
Vel vidende at Thy-banen måske afskrækker nogle fra at skulle med toget hele vejen hertil, så giv endelig besked. Jeg skal nok få arrangeret afhentning i Struer, såfremt det er nødvendigt.
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 12:59
Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Vel vidende at Thy-banen måske afskrækker nogle fra at skulle med toget hele vejen hertil, så giv endelig besked. Jeg skal nok få arrangeret afhentning i Struer, såfremt det er nødvendigt.

Ja ja godt med jer ... hvilket trinbrædt skal jeg stå af på ;)

Havde ikke lige skænket denne mulighed en tanke

Jeg har fundet en Skinnecykel så er i Hurup Thy 09:35 ... 


Redigeret af Benny.Larsen - 06-Februar-2018 kl. 13:17
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 13:15
Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.
 
 
Hej Jan
 
For os der ikke havde mulighed for at være til GF - hvor bliver de sæt sat til salg - hvilket arrangement
Lars Fink Hansen
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 13:51
Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.
 
 
Hej Jan
 
For os der ikke havde mulighed for at være til GF - hvor bliver de sæt sat til salg - hvilket arrangement

De kommer til salg på forum omkring d. 1. marts.

Jeg venter lige på at få kasser og manualer (samt et par elementer jeg havde bestilt forkert Ouch) hjem, og så kommer der lidt nærmere beskrivelse på forum. Blandt andet kommer der nok en lille mulighed for forhåndsbud på en auktion i næste uge.

Dem der kommer og hjælper på lørdag for så muligheden for at købe 1 sæt i forsalg (og faktisk næsten selv vælge nummer på æsken Wink).
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 13:51
Citat: Benny.Larsen Benny.Larsen skrev:

Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Vel vidende at Thy-banen måske afskrækker nogle fra at skulle med toget hele vejen hertil, så giv endelig besked. Jeg skal nok få arrangeret afhentning i Struer, såfremt det er nødvendigt.

Ja ja godt med jer ... hvilket trinbrædt skal jeg stå af på ;)

Havde ikke lige skænket denne mulighed en tanke

Jeg har fundet en Skinnecykel så er i Hurup Thy 09:35 ... 

Du skal være særdeles velkommen
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 14:27
Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.
 

 
Hej Jan
 
For os der ikke havde mulighed for at være til GF - hvor bliver de sæt sat til salg - hvilket arrangement


De kommer til salg på forum omkring d. 1. marts.

Jeg venter lige på at få kasser og manualer (samt et par elementer jeg havde bestilt forkert Ouch) hjem, og så kommer der lidt nærmere beskrivelse på forum. Blandt andet kommer der nok en lille mulighed for forhåndsbud på en auktion i næste uge.

Dem der kommer og hjælper på lørdag for så muligheden for at købe 1 sæt i forsalg (og faktisk næsten selv vælge nummer på æsken Wink).


Hvem står bag. Og hvad er anledningen.?
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7830
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2018 kl. 17:42
Citat: Daniel.Andersen Daniel.Andersen skrev:

Hvem står bag. Og hvad er anledningen.?
  
Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Jeg venter lige på at få kasser og manualer (samt et par elementer jeg havde bestilt forkert Ouch) hjem, og så kommer der lidt nærmere beskrivelse på forum. 
Det bliver afsløret, når det som skrevet står, Jan har fået tingene hjem.

Redigeret af Peter.Vingborg - 06-Februar-2018 kl. 17:43
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Vibeke.Brogaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 06-August-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vibeke.Brogaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 15:17
Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.

Er der nogen der har lyst at være med til dette, så inviteres der hermed til pakke / sorteringsmøde på Toftegade 48 i Hurup Thy.

Det vil foregår på lørdag d. 10. februar med start kl. 9 og ind til kl. 1730.
Til frokost bydes der på pizza.
Dem der deltager vil få lov at deltage i et lille forsalg af sættet, naturligvis med et max på 1 pr. deltager.

Deltagerliste:
Jan Smed
Sønke Lausen
Gitte Larsen
Per Andersen
Peter Vingborg
Bent Brogaard
Vibeke Brogaard
Vibeke Brogaard
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7830
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 15:59
Som jeg fortalte ved GF, så arbejdes der i øjeblikket med at lave et sæt "Copenhagen Skyline".

Disse sæt skal pakkes.

Er der nogen der har lyst at være med til dette, så inviteres der hermed til pakke / sorteringsmøde på Toftegade 48 i Hurup Thy.

Det vil foregår på lørdag d. 10. februar med start kl. 9 og ind til kl. 1730.
Til frokost bydes der på pizza.
Dem der deltager vil få lov at deltage i et lille forsalg af sættet, naturligvis med et max på 1 pr. deltager.

Deltagerliste:
Jan Smed
Sønke Lausen
Gitte Larsen
Per Andersen
Peter Vingborg
Bent Brogaard
Vibeke Brogaard
Benny Larsen
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 16:46
Citat: Benny.Larsen Benny.Larsen skrev:

Citat: Jan.Smed Jan.Smed skrev:

Vel vidende at Thy-banen måske afskrækker nogle fra at skulle med toget hele vejen hertil, så giv endelig besked. Jeg skal nok få arrangeret afhentning i Struer, såfremt det er nødvendigt.

Ja ja godt med jer ... hvilket trinbrædt skal jeg stå af på ;)

Havde ikke lige skænket denne mulighed en tanke

Jeg har fundet en Skinnecykel så er i Hurup Thy 09:35 ... 
Nyd togturen. Jeg er lidt missundelig . Hvis turen går over odesundbroen er det så smukt.  Da jeg var i Hurup sidste år mødte jeg et tog der. Det ville jeg gerne have siddet i . Så smukt Big smile
Og hils i Skive. Måske er jeg kendt. Nogen i familien ejer et bryghus der. Wink
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 17:18
Citat: Jørgen.Pedersen Jørgen.Pedersen skrev:

Nyd togturen. Jeg er lidt missundelig . Hvis turen går over odesundbroen er det så smukt.  Da jeg var i Hurup sidste år mødte jeg et tog der. Det ville jeg gerne have siddet i . Så smukt Big smile
Og hils i Skive. Måske er jeg kendt. Nogen i familien ejer et bryghus der. Wink
takker, jo jeg skal den vej ... glæder mig til at se solen stå op på vejen og ikke mindst håber jeg at jeg for en siddeplads ved siden af ham her ... https://www.youtube.com/watch?v=3W6OHTxP86E

Bliver også super hyggeligt at se de andre Nørder i Hurup når jeg står af på Trinbrædtet ;)
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7830
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 22:06
Citat: Benny.Larsen Benny.Larsen skrev:

Citat: Jørgen.Pedersen Jørgen.Pedersen skrev:

Nyd togturen. Jeg er lidt missundelig . Hvis turen går over odesundbroen er det så smukt.  Da jeg var i Hurup sidste år mødte jeg et tog der. Det ville jeg gerne have siddet i . Så smukt Big smile
Og hils i Skive. Måske er jeg kendt. Nogen i familien ejer et bryghus der. Wink
takker, jo jeg skal den vej ... glæder mig til at se solen stå op på vejen og ikke mindst håber jeg at jeg for en siddeplads ved siden af ham her ... https://www.youtube.com/watch?v=3W6OHTxP86E

Bliver også super hyggeligt at se de andre Nørder i Hurup når jeg står af på Trinbrædtet ;)
https://www.youtube.com/watch?v=3W6OHTxP86E

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Christian.Vils Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 15-Februar-2011
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 607
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Vils Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 22:39
Jeg har et par ærinder i Hurup/Vestervig området, så hvis tiden tillader kigger jeg måske forbi i et par timer hvis det er i orden?
Christian Vils
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Smed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2018 kl. 00:13
Citat: Christian.Vils Christian.Vils skrev:

Jeg har et par ærinder i Hurup/Vestervig området, så hvis tiden tillader kigger jeg måske forbi i et par timer hvis det er i orden?

Du skal være velkommen
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.164 sekunder.