Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Østerlars Rundkirke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Østerlars Rundkirke

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
John.Verup Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-Januar-2016
Sted: Hvidovre
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 409
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Verup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 19:56
virkelig flot, specielt vild med det runde tag, det gad jeg godt se konstruktionen af nedenunder, og gravstenene er som de andre også nævner bare en super fed detalje der også må forventes at give nogle kommentarer/samtaler ved udstillinger

John Verup
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3383
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 20:00
Citat: Morthen.Falk.Poulsen Morthen.Falk.Poulsen skrev:

hvad er der med dig og de skide kirker ?? de ser godt ud, 
det gør de. og ret imponerende, er det forbi nogle af dem har en interessant arkitektur at det er udfordring, og er grunden til du gør det ???


Kirker er ofte de bygninger i Danmark, som har den ældste historie og mest spændende arkitektur. Hvis man gerne vil bygge en dansk bygning fra middelalderen, som stadig eksisterer, så er der stort set kun kirker og nogle enkelte borge at vælge imellem. Kirker som Østerlars og Roskilde Domkirke er også genkendelige bygninger, som de fleste danskere kender. Men jeg har også bygget Rosenborg Slot. Så jeg kan godt bygge andet end kirker.

Redigeret af Lasse.Vestergård - 23-November-2017 kl. 20:01
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3383
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 20:14
Citat: John.Verup John.Verup skrev:

virkelig flot, specielt vild med det runde tag, det gad jeg godt se konstruktionen af nedenunder

Det runde tag ser sådan ud inden i:



Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.549 sekunder.