Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - NASA Apollo Saturn V presentation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NASA Apollo Saturn V presentation

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 17:05
Kufferten er stor nok til et par set. Men det vigtige er om den kunne transportres.
Kigger i morgen om de har nogen og vis de har ekstra så sætter jeg dem til salg her.
Simon Priisholm
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 18:03
Ja nu er vi jo igen i en af de der sjove situationer som er meget Byggepladen. 
Fra første indlæg i denne tråd har der været henvisning til Bricklink . 
Ved tryk på linket får man størrelse og vægt på sættet.
Dog ikke hvilket materiale papæsken er lavet af , men al det andte er da meget nyttigt Wink  

Den info brugte jeg da jeg lave min papkuffert til min første AFOL-shopping i London så de rkunne komme LEGO med hjem uden at have en kuffert med over. 
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 18:38
Man kunne jo også spørge i LEGO butikken om man kunne få den brune transportpapkasse med i købet.
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 19:00
Giver dig fuldkomme ret Jakob. 
Men på Leister Square havde man ikke de kasser, da de røg retur grundet pladsmangel. Det er vist kun små lokale butikker de rgemmer og bruger dem til fosendelse
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Juli-2017 kl. 14:51
I LEGO storen fortalte de at støbeformen for en spiciale klodse er i stykker
Simon Priisholm
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.