Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Space Viking Longship
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Space Viking Longship

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Space Viking Longship
    Sendt: 24-Maj-2006 kl. 13:11

Hejsa

Har endelig fået uploaded mit Longship til min hjemmeside, de fleste af jer har nok set det, men her er det alligevel:

www.l3go.bugge.com/space_gallery/67.shtml

Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 3743
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 13:49

Hej Niels.

 

jeg så godt dit SVL til klodsfesten. jeg var virkelig imponeret. mange gode detaljer og man kunne faktisk godt se at det var en Viking MOC.

 

endnu engang: VIrkelig godt lavet

 

Christian
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Tore.Sæderup Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 13-September-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 45
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tore.Sæderup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 15:04
Det er sgu en fed MOC. Jeg har altid haft en svaghed for anakronistiske rumskibe, og dette her er bestemt et af de bedre, jeg har set, lego eller ikke.
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 19:16

 

Niels - jeg fik desværre ikke kigget nok på dine skibe til Klodsfesten, da de jo desværre levede en noget omtumlet tilværelse den weekend...

 

Men nu kan jeg jo se på billederne, og hold kæft, en GENIAL detalje med dragehovedet!!! Super-fed idé!!!

 

Der gik lige et par sekunder, før det gik op for mig, hvilken klods, du havde brugt...

 

Det beviser i sandhed, hvor kreativt, Lego kan bruges...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 3743
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 08:35
ja papegøjen er rigtig god som dragehoved. igen: RIGTIGT GODT FUNDET PÅ!!
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Jakob.Bindslet Se drop down
Webmaster
Webmaster
Avatar
Webmaster

Medlem siden: 05-Januar-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Bindslet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 09:17
Niels, jeg håber ikke du har noget imod at jeg stjæler papegøje-ideen til et af mine egne (ikks-space) viking-konstruktioner ?
---oooOOooo---

Jakob Bindslet
Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer.
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 5294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 10:27

Det er et SUPERFEDT skib!

 

Rart at se at Space-Viking temaet lever endnu. Og som andre også har bemærket, så er brugen af papegøjen genial.

 

Det er en af den slags MOC's hvor man bliver inspireret af byggeteknikken til selv at forsøge sig.

 

Jeg synes heller ikke den Mørkegrå farve gør noget. Såvidt jeg husker, så var standarden også kun at de primære farver skulle være brun, rød, hvid og så TrBlack/smoke til glas. Andre farver var ikke på forhånd udelukket og jeg synes da særligt at Mørk grå passer fint ind i det lidt dystre udseende.

Martin Bruun



"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 13:10

Tak-tak

Ja, jeg ved egentlig ikke hvordan jeg kom på det med papegøjen, det er så længe siden! I kan bare bruge den, men hvis i poster mocs online må i da gerne lige nævne at jeg fandt på det...

 

Mht. standarden, så havde jeg egentlig tænkt mig at bruge trRed til vinduer, men det eneste der er tilbage på moc'en er det lille vindue i cockpittet... så bortset fra brun (har også set et par mocs med en del sort) er der egentlig ikke rigtig nogen fællesnævner...

Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.