Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - The Cloud Interceptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Cloud Interceptor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: The Cloud Interceptor
    Sendt: 02-December-2014 kl. 14:52
SÅ er det dælme tid til endnu en model:-) Et lidt større rumskib, med brug af vinduet fra Bennys Spaceship, masser af greebles.
Søren Johansen
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2981
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 15:55
Det er nogle fine rumskibe du laver, men man bliver helt rundtosset af de billeder.

Især når man så vender tabletten for at se billederne rigtigt, ja så går det helt galt.

Det ville glæde mig meget hvis du er lige så kritisk med dine billeder som du er med dine flotte modeller.
 


Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 16:50
Ja jeg kender problemet og hør noget ved det snarest. Jeg bruger min iPhone til at tage billeder, både lodret og vandret. Hvis jeg skal tage billeder uden at de bliver vendt, skal jeg have i tankerne at holde telefonen vandret og det glemmer jeg ofte. Beklager:-)
Søren Johansen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 19:52
Det giver en fed effekt at bruge så mange slopes ved siden af hinanden, og motorerne er Spitzenklasse.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.