Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vignetter til julekonkurrence
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vignetter til julekonkurrence

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vignetter til julekonkurrence
    Sendt: 14-December-2005 kl. 11:29

Selvom kvalitet bør gå frem for kvantitet, er jeg så betaget af at bygge vignetter, at jeg har en del indslag til konkurrencen. Da jeg aldrig tidligere har bygget vignetter, håber jeg, at jeg overholder regler og specifikationer...

 

Mine bud: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=154839

 

Heavy air traffic

Heavy air traffic

 

Rudolph... where are you...

Rudolph... where are you...

 

Oh, no... sorry Rudolph

Oh, no... sorry Rudolph

 

Here we go again

Here we go again

 

Hot... hot... hot

Hot... hot... hot

 

GOTCHA

GOTCHA

 

Jeg håber ikke det er for voldsomt, men der manglede deltagere i konkurrencen, så her er altså seks forslag...

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 15:50
Hmmm. Ikke dårligt  Du rammer fint "julekatastrofe" og ånden i vignet-byggeriet!

Det minder mig om, at vi endnu ikke har fået skaffet en præmie.
Men det skal nok komme. Husk, konkurrencen slutter i morgen! (offentliggjorte her på boardet eller i en mail til mig inden, jeg åbner kalenderlåge 16 i City-julekalenderen er med)
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 17:20
Citat: Heine.O Heine.O skrev:


Boom! Headshot! .... sagt på den triste Pure Pwnage måde
Til top
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 18:02
Ja... en moderne julekatastrofe. Den kunne også have heddet Osama vs. santa... Design af terroristens maskinpistol er i øvrigt lånt et eller andet sted på Brickshelf, og desværre ikke mit eget påfund!
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 18:41

Citat: Heine.O Heine.O skrev:

Design af terroristens maskinpistol er i øvrigt lånt et eller andet sted på Brickshelf, og desværre ikke mit eget påfund!

 

Keith Goldman.

 

Flotte vignetter Heine!

Til top
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2005 kl. 06:34

Bwhaahahahaah

 

Tak Heine, det har været svært at smile siden de hængte de elendige juledekorationer op allevegne, og det er lang tid siden jeg har grinet så godt.

 

Great work!

Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
Heine.H.Olsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heine.H.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-December-2005 kl. 19:04

He, he... mange tak til Chris for henvisning til rette ophavsmand til automatvåben, og tak for venlige tilbagemeldinger på mine første forsøg med vignetter.

Jeg har faktisk endnu en "ultimate X-mas disaster" vignet, som egentlig er min absolutte favorit. Men da den er lidt - nok meget - bevidst åben for fortolkninger, og let kan misforstås, må den vente. Ved ikke om jeg skal offentliggøre den overhovedet. Ligger nok lidt under for frygten på manglende anerkendelse af mit kunstneriske sind, om man så må sige, he...

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.