![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
På Montmatre |
Besvar
|
| Forfatter | |
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: På MontmatreSendt: 19-Juni-2013 kl. 11:39 |
![]() Det er utroligt hvor meget man kan lave med ganske få klodser, her et forsøg på at bygge Sacre Coeur på toppen af sin bakke. I forbindelse med et LEGO-community på Instagram, hvor der i Juni kører en konkurrence, hvor emnet er ferie. Så jeg kastede mig over Paris og de mange kendetegn byen har, så jeg byggede blandt andet dette. |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 11:55 |
|
Det kan vist ikke komme tættere på, Sacha, i den skala, men jeg ville nok have skiftet de 2 grønne 2x4 under kirken ud med tilsvarende i hvidt eller LBG og så plantet et par 1x1 round plate i grøn oven på.... Men, never mind. Du har ramt godt.
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 12:08 |
Tak for feed-back. Det ville være det optimale, og det slår mig først nu at jeg har hvide klodser og sandsynligvis også grønne round plates liggende i kassen med (delvist uvasket) LEGO fra min barndom. Det vil jeg prøve at grave frem ![]() |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 13:28 |
|
Ret præcist, her er en reference:
![]() Så er det minifig scala næste gang :-D
|
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 14:25 |
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 14:34 |
Jeg var forbi Googlemap, hvor jeg fandt et lille bitte billede, ellers havde jeg ikke fået de to små kupler med. Haha... Det ville være noget af et projekt, det vil jo næsten kræve en studietur til Paris ![]() |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |