Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hønen "Ulykkelige Ingvard"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hønen "Ulykkelige Ingvard"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 31-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hønen "Ulykkelige Ingvard"
    Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 08:45
Som et bidrag til Svend Eriks konkurrence byggede vi en lille høne; "Ulykkelige Ingvard"

"Hønen Ingvard var for mange år siden en glad og flot høne. Han var gift med Kamilla Kanin og sammen levede de et lykkeligt liv. En dag kom Ingvard dog hjem fra en tur i skoven og fandt Kamilla Kanin i seng med Ræven Rocker-Ronnie. Han løb grædende væk og lever i dag et trist liv som Ulykkelige Ingvard."Smile

Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Januar-2011
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Point: 940
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 10:31
Hvor er den sød. Og så er det verdens første han-høneWink
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant

I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
Gitte.Larsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 01-Juni-2012
Region: Fyn
Point: 1613
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gitte.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 12:18
Kan vi få en byggevejledning, min datter ville elske at kunne bygge han-høns som forøvrigt i følge Pippi lægger pægLOL
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 17:57
Arh, sku det være nødvendigt med en byggevejledningClown, du skal bare finde 53 klodser til hønen og 6 grønne plader til at stå på så vidt jeg husker. Smile

Man kan næsten se alle klodserne, og det burde ikke være svært at gennemskue resten.  Mit største problem er at finde de redish brown klodser der skal bruges, jeg kunne måske lave en hvid.Wink

Okay, måske et billede hvor vingen er taget af ville være godt.Embarrassed

Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 18:07
Hønen blev desværre allerede skilt ad lige efter billederne blev taget, så vi kan ikke tilbyde nogen billeder af indmaden.Smile

Og Casper; der er ikke brugt en eneste Reddish Brown klods på hønen!Wink
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 17:13
Hvilken farve har du brugt til kroppen? dark red?
Jeg ville tro at kammen er red, næb og fødder er yellow og anden farve på vingerne er Dark tan og øjnene er tan, eller er jeg helt galt på den.
Casper Hansen
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 17:41
Denne gang var det hele korrekt.Wink
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:40
Jeg har prøvet at genskabe den, men jeg ved ikke om den er samlet rigtigt, men her er nogle billeder af min version

Jeg havde lidt svært ved at få den til at hænge sammen, måske ville en ekstra klods oppe ved halsen gøre den mere stabil.

Jeg kunne ikke finde de rigtige farver, derfor blev den i rød og brun, jeg havde ikke engang de gule fødder.
/Casper
Casper Hansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.