Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Næstved eller omegn???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Næstved eller omegn???

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 06:21
Adressen er Skovvænget 18 Lov, 4700 Næstved.....
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 07:19
Citat: Verner.Petersen Verner.Petersen skrev:

Jeg regnede også med du ville med, så der er plads til dig også Svend Erik
Super Smile
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 05:04

Er der noget specielt vi bedes medbringe til byggemødet ??

Kenneth Nielsen
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 06:21
Jeg har aldrig holdt et byggemøde før, så jeg ved ikke hva man skal have med, men et Lego sæt er en start.
Jeg har kaffe på kanden og en kage til......
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 06:44
Et byggesæt, nogle gode historier og godt humør er altid velkomne på byggemøderne.
Jeg sørger for lidt underholdning på et tidspunkt i løbet af aftenen.
 
PS!
Verner, du kan søge støtte fra foreningen, så køb et par 1½ eller 2 liter colaer og gem bon'en.
Så kan jeg lige fortælle dig på mødet, hvordan du får det refunderet (også kagen).
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 11:11
Det lyder godt Svend Erik, jeg skal nok købe nogle colaer s
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 17:33
Ja så er Lego tosserne taget hjem, det var hyggeligt Tak for det gode selskab.
Det må vi gøre igen.......
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 17:47
Selv tak. Det var fedt at der var een der kunne have pladsen til så mange
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 17:49
Jeg takker for vært gaven Daniel
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 17:56
Og jeg takker for at du kun væltede 7 minifigs :-)
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 19:05
Synes også det var rigtigt hyggeligt at møde nogle flere medlemmer, og synes da også helt sikkert vi skal gentage det...Smile Tak til alle for hyggeligt selvskab.
 
PS
Undskyld jeg glemte værtinde gaven... Men der skete det, at inden jeg stod og skulle ud af døren fik min kone øje på blomsterne og troede fejlagtigt de var til hende.
Og da jeg ikke turde skuffe hende (jeg skal jo stadig være sammen med hende i to dage mere inden jeg kan komme på arbejde igen!!) så havde jeg altså ingen gave med...Ouch
Kenneth Nielsen
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 19:07
Stor tak til alle "domino-drengene" for en hyggelig aften i Lov - og en særlig tak til værten for at lægge hus til - og masser af kaffe :-)
Til top
Rasmus.Fromberg Se drop down
Flise
Flise


Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 21
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Fromberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 19:21
Tusind tak til alle for en hyggelig aften, Jeg skal gerne lægge hus til næste gang. 
Til top
Allan.Clausen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 26-Maj-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 345
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 02:39
Tak til Verner for en hyggelig aften, og har ingen god undskyldning for manglende værtsgave, andet end at det havde jeg ikke tænkt på, så den har du til gode til næste gang vi mødes til et byggemøde Embarrassed
Tak til alle de andre fremmødte, for en hyggelig snakke aften, og især til Ambassadør Saksun, for masser af information og input fra foreningen og hans store virke som ambassadør.
Meeeen næste gang skal der altså klodser på bordet, og bygges drenge.... don't be shy.... heraf navnet byggemøde Wink
Håber vi ses en anden gang Smile
 
 
Allan Clausen
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 07:01
Det var ihvertfald godt, ar se så mange møde op, og klart Svend Erik gjorde det til et sjovt møde.
Tak for det Svend Erik.
Ang vært gaven Kenneth, så tror jeg også din kone skal have den griner...
Og Rasmus du finder bare en dato og tid om 1 md gggg
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
H.J.Assertoft Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 17-Januar-2009
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 145
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.J.Assertoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 12:01
Jeg siger også tak for en hyggelig aften.
Det var mit første byggemøde; men absolut ikke det sidste.

Hans Jørgen Assertoft
Dejligt at være "DRENG" igen
Til top
Bjarne.Lindevall Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 06-Februar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 81
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarne.Lindevall Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 14:39
Ja, det var helt sikkert en rigtig god aften, og rigtigt som Allan skriver stort set ingen klodser på bordet men det må der virkeligt gøres noget ved så på mandag går Jeg ud og køber 8265 til næste byggemøde, og Jeg køre ikke hjem før den er færdig !! (Så nu ved du det Rasmus)


Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.